Egoistlerin en güzel yanı başkaları hakkında konuşmuyor olmaları. -Lucille S. Harper |
|
||||||||||
|
Geçmiş olsun dileğimiz. Azıcıcık bekleyiniz Hemen hazır reçeteniz. . İşte çıktı ilacınız Yok hemen alamazsınız. Proğram çalışır ağır, Bilgisayar olmuş sağır. . Affedersiniz efendim, Hani babamız Adem'in İki de oğlu vardı ya, Biri Habil, biri Kabil. Habil’i değil Kabil’i Şuraya yazar mısınız? . Kafasında olsun şapka, Ve küçük bir harfle başla. Yanına da çizgi lütfen, Koy ‘’rucu’’ da devamına. Hayır değildir orucu! Dediğim sadece rucu, Oldu bak ‘’kâbil-i rucû’’ . Hayır, bitmedi dur daha, Demelisin ki sonunda Okumuşum, anlamışım Ve rızamla “ben” almışım. . Kızma hemen be arkadaş, Suçlamadan dinle, yavaş. Hani bizim Ankara’da, Düşünmeden hep düşünen. Hiç bakmadan bakan var ya, Bakan değil sanki derya. . Okuyup, imza attığın, Anlamadan anladığın, Kabul ettiğin rızanın Bakana gider bir ucu Adı da “kâbil-i rucû”. . “Hangi dildendir bu meret? ”. Dememiş ve düşünmemiş. Bize de emrretmiş hazret, Varsın artsın bir rezalet... . Bilirim çekersin acı, Zaman desen çok kısıtlı. Almak için bu ilacı İnan yoktur başka yolu, İlle de “kâbil-i rucû”… . 01.Ağustos.2006 Nesrin Göçmen ******************* 2006 yılı Bütçe Uygulama Talimatı Tedavi Yönetmeliği: Katkı payının En ucuz ilaç + Eşdeğer ilaç uygulaması için BUT’ta belirlenen % lik tutarı üzerinden alınması ve eczacının, sigortalı ve hak sahibini reçetede yazılı ilaç yerine eşdeğer ilaç alabileceği hususunda bilgilendirmesine rağmen, sigortalı ve hak sahibinin isteği doğrultusunda “ Kuruma kabil-i rücu olmamak şartıyla kurumca verilen eşdeğer ilaç yerine reçetede yazılı ilacı kendi rızam ile fiyat farkı ödeyerek aldım.” “Okudum. Kabul ediyorum.” ifadesinin yazdırılıp imzalatılması kaydıyla sigortalı ve hak sahibinden fark alınarak reçetede yazılı ilacın verilmesi mümkündür.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Nesrin Göçmen, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |