..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Hiçbir kış sonsuza dek sürmüyor, hiçbir ilkbahar uğramadan geçmiyor. -Hal Borland
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > FUNDA BİLGİLİ




20 Ekim 2007
Şah Damarındaki Üç Beş Sarı Saç Teli  
FUNDA BİLGİLİ
Yastığında izi olmayacak başımın, dudakları dudaklarıma aç çocuk; senin ruhun duymadan yüreğine yaslandım ben. Dikkatle dinlersen duyacaksın o üç beş sarı saç telinin şahdamarına yaptığı basıncı... Sen dokunamamanın hırsında boğulurken bu gece, gecenin en ücra yerinde; ben sevişeceğim benimle senin yerine. Ten tene değmese de bu gece, yürek eriyecek tenin ateşinden daha tutkulu bir alemde.


:CIEH:
Bu gece senin haberin olmadan sevişeceğim seninle. Dudaklarının ucunda yüklü duran arzuyu, senin ruhun duymadan çekip alacağım hoyratça. Bedenime sarılmak isteyen kolların amaçsızca sıradan bir gecenin gereklerini yerine getirirken, tenimin en ucunda dolaşacak parmakların, vücudundan bağımsız serseri bir boşlukta. Beyazlığım konuşacak esmerliğinle, kendi bildiği dilde. Sen dilsiz kalacaksın gecenin mavisinde. Çünkü vücudumdan dökülen kelimelere dokunamayacaksın. Hatta haberin bile olmayacak o kelimelerin içindeki sesli tutkudan ya da sessiz haykırışlardan oluşan harflerden... Sen, bana kavuşamamanın ateşiyle yanarken, ben sana sensiz kavuşmanın ateşinde kavrulacağım...

Kozanın içinden çıkan bir kelebeğe dönüşüvereceğim. Kanatlarımın ucunda isteklerimin pırıltıları parlayacak rengarenk. Bedenimin ihtiyacı olmayacak kumaşların gereksiz süslemelerine. Yalın tutkum gibi çıplak olacağım hayalinin önünde. Bilmediğim sen, bilmediğin benim hücrelerime damıtırken düşlerini, sessiz kalacaksın şehvetin sınır tanımazlığında. Gölgen olacak varlığım, gölgem olacak varlığın...

Müzik yok, olmayacak. Kulağımda aşkla kıvranan sesin olacak ritmim. Sen “olmaz”larımın kahrında yiterken, ben tadını çıkaracağım bu tek bir geceye yüklü çift kişilik hayalin doruklardaki dansının...

Üç noktalarıma anlamlar yükleyen sezgini yanıltmayacağım. Ünlem işaretleriyle sevişecek üç noktalar en utanmaz anlamlarıyla...     Eriyen tutku, eriten arzuyla kucaklaşacak bildiği tüm yollarla...

Haberin bile olmayacak seninle seviştiğimden, sensizce... Dokunduğun tenin ateşini söndürmene izin vermem sevgili çocuk. İlişeceksin sadece yaşanmamışlığın gizemiyle, yaşanmışlığımın sana ait köşesine. Seyirci bile olamayacaksın sevgili çocuk, hayallerinin gücü yetmez hayallerimin gücüne... Düşlemek daha tutkuludur bazen gerçeğin acımasız yok ediciliğinden. Dokunulandan kalan iz tendedir, hayal edilenin izi ise benliğin en kalıcı yerinde. Bazı duygular öyle değerlidir ki tüketmemek adına düş dünyasında korumak gerekir özenle. Zannetme görmüyorum şehvete aç bedeninde alazlanan aşkını, zannetme duymuyorum dizlerimin dibinde okyanusları seyretme arzunun çığlıklarını. Yastığında izi olmayacak başımın, dudakları dudaklarıma aç çocuk; senin ruhun duymadan yüreğine yaslandım ben. Dikkatle dinlersen duyacaksın o üç beş sarı saç telinin şahdamarına yaptığı basıncı... Sen dokunamamanın hırsında boğulurken bu gece, gecenin en ücra yerinde; ben sevişeceğim benimle senin yerine. Ten tene değmese de bu gece, yürek eriyecek tenin ateşinden daha tutkulu bir alemde. Bilmiyorsun çocuk, sevişeceğim bu gece sensiz, ama dopdolu seninle. Sensizce...



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Seni, Seninle Paylaşamayacak Kadar Çok Seviyorum...
Tensiz Sevişmeleri Bilir misin Birtanem?
Hangi Kışın Karını Haziran'a Sakladın?
Sakın Seni Seviyorum Deme Bana!
Ben Seni Hiç Sevmedim Ki…
Aşkı Tanıyan Bir Kadın Asla Aşktan Azına Razı Olmaz
Hesapsız Aşkların Kadını
Eksik Sevdaların Sabıkalısı
Çilingiri Yok Aşkın
Beni Benden Kurtarsana...

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Otuzlarında Bir Kadın...
İyi ki Doğdun Üzüm Gözlüm
Canımın Ötesi Annem / Mektup (Iı)
Hiç Bir İlişki Tekrarlamaz Kendini!
Kendine Yolculuğun Arifesindeki Kadın
Mazinin Silgisi Yok
Sevginin Büyüttüğü Bebekler Hep Gülümserler Evrene... Damlam'a...
Cennetle Kardeş Ağva
Minik Bebeğim
Kar Yağsa Bugün Tüm Aşklara...

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Sana Uyandım Bu Sabah [Şiir]
Nasıl Borçluysan Beni Yaşamaya, Öyle Mecburum Seni Yaşamaya [Şiir]
Konuşulmayan Bir Dil Gibisin Coğrafyamda... [Şiir]
İzmir'e Sığmayan Aşk... [Şiir]
Rüya Kaçkınım [Şiir]
Sökmüyor Çivi Çiviyi... [Şiir]
Aşk Doğdu [Şiir]
Darmadağın [Şiir]
İki Gülücüğün Kırmızı İzi [Şiir]
Şehirlere de Aşık Olunurmuş Hesapsızca / İzmir'im Özlemim Sana... [Şiir]


FUNDA BİLGİLİ kimdir?

www. fundabilgili. com fundabilgili@hotmail. com MİNİK BEBEĞİM “İMZAMI BIRAKTIM TENİNDE” KİTAPÇILARDA! Yazan insanların yazmaktan aldıkları en büyük haz; okuyan insanların yüreklerine dokunmayı başarabildiğini düşünmektir. İzedebiyat’ta yıllardır yazıyorum. Her yazı eklediğimde aynı heyecanı yeni baştan yaşıyorum. Yeni paylaşımlar, yeni yorumlar, dokunulan yeni yürekler… Türkiye’nin en iyi yazar ve okur kitlesinin buluştuğu bu site benim bir parçam haline geldi zamanla. Eksik hissettim kendimi satırlarım buradaki gözlerle buluşmayınca. Şimdi yeni bir gündoğumunda kelimelerim. İki kızımdan sonraki üçüncü çocuğumun doğum sevincini yaşar gibiyim. “İmzamı Bıraktım Teninde” adını verdiğim minik bebeğim artık kucağımda. Bu güzel doğumu paylaşmak istedim sizlerle. Çünkü beni destekleyen, bana yazma gücü veren dostlar sayesinde kavuştum bu kitaba. Okuduğum, beni okuyan, yorum yapan, yazılarımı kütüphanesine alan tüm İzedebiyat dostlarına teşekkürler!


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © FUNDA BİLGİLİ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.