..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Prensiplerden hoşlanmam. Önyargıları yeğlerim. Daha içtenler. -Oscar Wilde
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > FUNDA BİLGİLİ




21 Şubat 2008
Ben Seni Hiç Sevmedim Ki…  
FUNDA BİLGİLİ
Ben seni hiç sevmedim ki… En lezzetli halinde erirken dilimde, çekirdeğindeki acının tadını hissettim istemeye istemeye. Yaralı bir attı umut; yaşatmak için mücadele etmek sanki bir suçtu. Bir kurşun uzaklığındaydı. Gez, gör, arpacık! Ve bumm! Öldürmek daha kolaydı! Acıya odaklı sevdalarda, aşk yüreğe çok uzaktı. İşte bu yüzden hiç sevmedim ben seni. Sevemedim. Acının tekelindeki bir kadın sevmenin uzağında yitti, gitti…


:DHBH:

Ben seni hiç sevmedim ki… Ben, acımı daha da büyüten yanını sevdim. Gelişini değil, gidişini sevdim. Biliyordum seni ilk gördüğümde, bir aşk kazası daha karışacaktı; adına o zaman gelecek, şimdi mazi denen zaman aralığında. Çarpışacaktık elimizde tesadüfler keskin bir kılıç, alışkanlıklar kesmeyen bıçaklar olarak sallanırken. Biliyordum, hafızasını bir kez daha kaybedecekti aşk, bunamayı evrensizliğe tercih edecekti.

Ben seni hiç sevmedim ki… Nutkum tutulmuştu sadece senin gibi sıcak kar kokan bir hatibin dizleri dibinde. Saçlarım dolansın istedim tenine, tellerinin aşk tanımına yetmeyecek kadar kısa olduğunu bile bile. Oyuklarında saklı, zemheride kar beyazı, zemheride kış ayazı adamı merak ettim. Çözmeye başladığım an, avuçlarımın arasından kaçacağını bile bile. Açıldı mı sır dolu perdeler, uçup gider geçmişe muamma. Biliyordum. İşte bu yüzden ben sevmedim hiç seni. Ne zaman ki sevmek adına kıpırtılar baş kaldırdı kalbimde, fırlatıp atıverdim onu aç bir sokak kedisine. Acıyı sektirmeye alışkınım ben su üzerinde. Taş mı ağırdır aşk mı, hangisi batmaz diye bakamam ki yaktığım denizlere. Batırmadığım aşkın ne işi var ellerimde? Bilmezsin sen; aşkın etiketi acı geçmişimde. Bu yüzden; ben seni hiç sevmedim, yeltenmedim bile…

Ben seni hiç sevmedim ki… Körü körüne peşinden koşulan kadınlara inat, hep dik bir duruşum oldu. Sana karşı bile. Eğilmezsem arzunun önünde, seni yitireceğimi bile bile. Siyah karanfiller görmek istedim ellerinde, sen çıktın geldin ürkek bir orkide ile. Aşk ile aramda hiç bitmeyen bu tuhaf kavgayı sana anlatmayı denedim defalarca. Bal yüklü dudakların izin vermedi buna. Ağzın her buluştuğunda ağzımla, yuttum gerçeği buz gibi tadıyla. Dört duvar arasında değiş tokuş edemedim duygularımı. Aşk hep acı tadında kaldı, mutluluk ise her zamanki kadar uzaktı…

Ben seni hiç sevmedim ki… En lezzetli halinde erirken dilimde, çekirdeğindeki acının tadını hissettim istemeye istemeye. Yaralı bir attı umut; yaşatmak için mücadele etmek sanki bir suçtu. Bir kurşun uzaklığındaydı. Gez, gör, arpacık! Ve bumm! Öldürmek daha kolaydı! Acıya odaklı sevdalarda, aşk yüreğe çok uzaktı. İşte bu yüzden hiç sevmedim ben seni. Sevemedim. Acının tekelindeki bir kadın sevmenin uzağında yitti, gitti…

Ben seni hiç sevmedim ki… Her sevda yeni bir hikaye. Her sevda yeni bir masal belki de. Ama hep ilk satırdan belli sonu. Son sayfanın son kelimesi her seferinde sıfırlıyor yaşama olan inancımı. Bir kez daha yitirirsem elimde var olanı, hiçbir güç ayakta tutamaz insan yanımı. İşte bu yüzden sevmedim, sevemedim seni… Seri ilanlar köşesinde, hükümsüz kaldı aşk ilanın. Mutluluktan böylesi korkan bir kadına, gölgesi bile yeter yazdıklarının. Hiç sevmedim seni yeltenmedim bile sevmeye…

.Eleştiriler & Yorumlar

:: yüreğin dert görmesin...
Gönderen: elifsu su / , Türkiye
19 Temmuz 2008
nereden nasıl buluyorsun bilemiyorum ama bu yüreğe dokunma işinde oldukça ustasın.attila ilhan ın o güzel dizelerini anımsattı bana."böyle bir sevmek görülmemiştir". sevgiyle ve izedebiyatta kalmanız dileğiyle...




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Seni, Seninle Paylaşamayacak Kadar Çok Seviyorum...
Tensiz Sevişmeleri Bilir misin Birtanem?
Hangi Kışın Karını Haziran'a Sakladın?
Sakın Seni Seviyorum Deme Bana!
Aşkı Tanıyan Bir Kadın Asla Aşktan Azına Razı Olmaz
Hesapsız Aşkların Kadını
Eksik Sevdaların Sabıkalısı
Şah Damarındaki Üç Beş Sarı Saç Teli
Çilingiri Yok Aşkın
Beni Benden Kurtarsana...

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Otuzlarında Bir Kadın...
İyi ki Doğdun Üzüm Gözlüm
Canımın Ötesi Annem / Mektup (Iı)
Hiç Bir İlişki Tekrarlamaz Kendini!
Kendine Yolculuğun Arifesindeki Kadın
Mazinin Silgisi Yok
Sevginin Büyüttüğü Bebekler Hep Gülümserler Evrene... Damlam'a...
Cennetle Kardeş Ağva
Minik Bebeğim
Kar Yağsa Bugün Tüm Aşklara...

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Sana Uyandım Bu Sabah [Şiir]
Nasıl Borçluysan Beni Yaşamaya, Öyle Mecburum Seni Yaşamaya [Şiir]
Konuşulmayan Bir Dil Gibisin Coğrafyamda... [Şiir]
İzmir'e Sığmayan Aşk... [Şiir]
Rüya Kaçkınım [Şiir]
Sökmüyor Çivi Çiviyi... [Şiir]
Aşk Doğdu [Şiir]
Darmadağın [Şiir]
İki Gülücüğün Kırmızı İzi [Şiir]
Şehirlere de Aşık Olunurmuş Hesapsızca / İzmir'im Özlemim Sana... [Şiir]


FUNDA BİLGİLİ kimdir?

www. fundabilgili. com fundabilgili@hotmail. com MİNİK BEBEĞİM “İMZAMI BIRAKTIM TENİNDE” KİTAPÇILARDA! Yazan insanların yazmaktan aldıkları en büyük haz; okuyan insanların yüreklerine dokunmayı başarabildiğini düşünmektir. İzedebiyat’ta yıllardır yazıyorum. Her yazı eklediğimde aynı heyecanı yeni baştan yaşıyorum. Yeni paylaşımlar, yeni yorumlar, dokunulan yeni yürekler… Türkiye’nin en iyi yazar ve okur kitlesinin buluştuğu bu site benim bir parçam haline geldi zamanla. Eksik hissettim kendimi satırlarım buradaki gözlerle buluşmayınca. Şimdi yeni bir gündoğumunda kelimelerim. İki kızımdan sonraki üçüncü çocuğumun doğum sevincini yaşar gibiyim. “İmzamı Bıraktım Teninde” adını verdiğim minik bebeğim artık kucağımda. Bu güzel doğumu paylaşmak istedim sizlerle. Çünkü beni destekleyen, bana yazma gücü veren dostlar sayesinde kavuştum bu kitaba. Okuduğum, beni okuyan, yorum yapan, yazılarımı kütüphanesine alan tüm İzedebiyat dostlarına teşekkürler!


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © FUNDA BİLGİLİ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.