Bir kimse, neden oltasını, içinde tek bir balık olmadığını bildiği bir göle sarkıtır? -Adalet Ağaoğlu |
|
||||||||||
|
Kadınlar penceremden kaçardı sen bana bakardın. saçlarından dökülürdü yeryüzüne başka yaşamlar sen uzaklara dalardın, utanırdın. Kimliksiz kimselere bırakırlardı seni ellerinden bana kan sızardı kan dudaklarımdan sana akardı. Utanırdın, öpmezdin belki, yalnız ölecek kelebekler gibi ürkek kaçardın kan dudaklarımdan sana akardı. Uzanırdım sensizliklere kaçak bakışlar başlardı gözlerde sarhoş cümleler ağzımda ben en çok sen bilmiyorsun diye içerdim içkilerde kendimi sanata vurup sanatın utanmazlığına satardım kendimi en çok senden yana olurdum kelimelerimi kıstırıp, bir olur olmazda ölmüşlerine söverdim idam verenlerin belalar okurdum korkarak kokumdan korkaklağım aşikar ben sana aşıkar satmışım anasını hayatın tüm cilvelerine kanmışım kadınların ama en çok sana yanmışım yanık kokuları içinde çocukluğuma öykünmüşüm. Çocukluğuna dönmüşüm, ellerinde yaralı karanfiller. Sen erişilmezimsin. Saklanmadan haykırdığım en olası olasılıksızllığımsın sen nesin nerdesin. Usanmış çocukların gözlerinden doğdum yeniden saksılarda sakladım kirpiklerini büyüttüm koca bir ümit yaptım kendime büyüttüm ellere verdim çaresiz. Bir ölüm gibi geldi şehirler bana bir ölüm gibi soğuk ve karanlık ve bir ölüm tahtaların ardında, altında belki ürperen solucanlar misali didik didik ederler bedenimi ve bir ölüm senden bana, yana yakıla sızan bir sızı.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Mahmut Uğur Şahinol, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |