Dengeli bir rejimde yemeğin yeri çok önemli. -Fran Lebowitz |
|
||||||||||
|
sevdiklerimize karşı gösterdiğimiz bu saygısızlık, bu suistimal, bu vurdumduymazlık neden? Dostun kazığı, düşmanın yardımından beter, Bu şiiri yazdırmaya bu dert de yeter. İğne size, çuvaldız kendimedir ama; Kulak verin, bülbül dikene ne söyler: Güldük, soytarı dediler, Yardım ettik, menfaatçi ettiler. Gururumuzu düşmanca çiğnediler, Ah şu sevdikler, sevdikler… Sözleriniz beni hakarete mi azmetti Bilseniz yüreğim ne sabretti Gökteki melekler Yusuf zannetti Ah şu sevdikler, sevdikler... Ne gördümse sevdiklerimden gördüm, Bir anda binlerce kez öldüm. Sizi severken acep kör müydüm? Ah şu sevdikler, sevdikler… Aslana karşı temkinlidir ceylan, Sevdiğine karşı nasıl olsun Ceyhan? Artık deli deli akmaz mı Ceyhan? Ah şu sevdikler, sevdikler… Yıllar sonra Bahar’ı anladım, Dışım buzdağıyken, içimde volkanlar patlattım. Utanın be dostlar, ben böyle yaratılmadım! Ah şu sevdikler, sevdikler... Duydunuz mu , bülbül dikene ne söyler Ağlamaktan gözler kör, yürek olmuş derbeder Ben değil, Yaradan bu işe ne der? Korkarım halimiz, gavurdan da beter. Ey Ceyhan! Bilmez misin dünya fanidir? Gam etme, hem ölüm de anidir. Acep bu şiire gülen nicedir? Laf anlayana, eşeklik bakidir!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ceyhan ÖZTÜRK, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |