..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Kurguyla gerçek arasındaki ayrım, kurgunun mantıklı olmak zorunda olması. -Tom Clancy
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Bilimsel > 21. Yüzyıl > Hülya Akyıldız




7 Kasım 2008
İnsan Ne İle Yaşar?  
Hülya Akyıldız
Kulağa ne kadar hoş gelen sözler değilmi? Sevgi ve onu yaratan. Dünyadaki varolma nedenimiz temeli de bu işde SEVGİ.


:BHAI:



Anladım ki; Allah insanların birbirinden ayrı ayrı değil, tek vücut halinde
yaşamalarını istediğinden, her birine kendi ihtiyaçlarını değil, hepsi için gerekli olan şeyleri ilham ediyor.

Anladım ki; insanlar kendilerini düşünerek yaşıyor gibi görünse de, gerçekde onları yaşatan tek şey sevgidir. Kim severse, Allaha yaklaşır, Allah da ona yaklaşır.

Çünkü O sevgiyi yaratandır...

TOLSTOY


Kulağa ne kadar hoş gelen sözler değilmi? Sevgi ve onu yaratan. Dünyadaki varolma nedenimiz temeli de bu işde SEVGİ.

Sevgi olmadan nasıl yaşanır? Bana sorarsanız yaşanılmaz düşünün;sizi kimsenin sevmediğini yaşamak için bir nedeniz olmaz, hayat saçma ve boş gelir. İşe gitmek çalışmak asla istemessiniz kendiniz için mi gidip çalışacaksınız sadece bir karnızını doyurmak için mi? Nasıl olsa karnınızı bir şekilde üç beş kuruşa doyurursunuz.

Ama daha çok para kazanmak istersiniz, sevdikleriniz için emek verirsiniz. Allah öyle bir sevgilerini yerleştirir ki yüreğinize daha çok daha çok çalışma isteği dolar içinize. Sevmek sevilmek su gibi yemek gibi büyük bir ruhsal ihtiyaçtır. Neden güzel giyinir neden kendinize bakarsınız sizi sevmeleri için hiç sevilmediğinizde kendinize bakmak ister misiniz? Sevilmediğinizde perişanlığa düşer bırakın bakımlı olmayı saçlarınızı bile taramassınız. İşde herşeyin temelinde yatan tek neden ''SEVGİ'' dir.

Ama herşeye rağmen sevilmek istersiniz istersiniz ki sizi seven herşeye rağmen sevsin hatanızla kusurunuzla herşeye rağmen.
Eğer böyle bir sevgi yoksa hayatınızda ne yaşamanın tadı kalır nede nefes almanın.

Bana göre dünyadaki tek herşeye rağmen sevgi ANNE sevgisidir. Sonsuz güzellikleri yaratanın sevgisi, her daim bizimledir....

SEVGİYLE KALMANIZ DİLEKLERİMLE; SEVGİ YÜREĞİNİZDEN EKSİK OLMASIN...

Hülya Akyıldız

     

.Eleştiriler & Yorumlar

:: merhaba
Gönderen: Hülya Akyıldız / , Türkiye
6 Aralık 2010
Üstün çıkma çabası değildir yada kişilik çatışmasıda değildir. Aşk dünyada ki varolma nedenimizdir. Temeli sevgiden geçen bu yol üzerinde sayısız sevgi çeişidi varlık sevgiliye olan sevginin boyutu farklı anlamlar taşımaktadır. İnanışlara evsahipliği yapan yüreğimizde ki aşk olgusu ilahi bir güçle birleşerek vuslata eren yüreklerden olacaktır. Aşk yoksa o an için hayatında yürek dünyada sürgün hayatı denilen bir hayatı yaşar yalnız, sevgiye, aşka hasretle ve hüzünle yaşar, ama bilir ki yürek; aşk vardır ve birgün mutlaka yoluna çıkacaktır. Bilir ki her yürekte sevgi mutlak vardır... Allah sabredenlerle beraberdir... Yorum için teşekkür ederim yüreğinize sağlık saygılar...

:: merhaba
Gönderen: Hülya Akyıldız / , Türkiye
6 Aralık 2010
Aşk seven ve sevilen olarak paylaşılan bir yüksek duygudur. Günümüzde bahsedilen aşk olgusundan uzaktır. Aşk ben değil sen diyebilmektir kendi beliğinden geçip sevgili olabilmektir. İnsanlar bencilce yaşanılan bir hayatın ardından sürekli kednilerini mutlu edeceklerine inandıkları maddesel varlıkların peşinden koşarla oysa ki benliğinden geçmeyi göze alabilen sevenin sevdiği açin yapamayacağı şey yoktur. Ü

:: :::::
Gönderen: murat hancı / , Türkiye
6 Aralık 2010
peki aşk olmazsa nasıl yaşanır:D?




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın 21. yüzyıl kümesinde bulunan diğer yazıları...
'Güven' Olmazsa Olmaz...
Kelebek Etkısı
Zeka ve Akıl
Hayata Tutunmak
Kimler Aldı?
Bir Bedende Yarım Kalmak.
Sevginin Gücü
Dünya Nereye Gidiyor?

Yazarın bilimsel ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Nefsin Tuzakları
Kartallar Yüksek Uçar

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Kelebek Kanadında Hayat [Şiir]
Arş - I Ala`ya Yükselelim Bugun [Şiir]
Seni Yaşatıyorum [Şiir]
Bir Dilek Tut [Şiir]
Ey Sevgili [Şiir]
Seni Düşünürken [Şiir]
Yüreğin Gücü Aşk [Şiir]
Yürek Göçü [Şiir]
Hadi Git Aşk [Şiir]
Düşler Topla Yüreğinle Gülüşlerime [Şiir]


Hülya Akyıldız kimdir?

HAYAT HAN, BEN YOLCU. . .


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Hülya Akyıldız, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.