..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Ben bir dünya yurttaşıyım. -Sokrates
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > FATMA ÇİFTÇİ




6 Mayıs 2009
Küçük Bir Otobüs Garında Sakladım Sendeki Beni  
FATMA ÇİFTÇİ
Şimdi otobüsün camından sana akan yüreğimi geri ver desem, sende bıraktığım o uzun saçlı yosun yeşillinden bir vücut bulabilsem...


:BBFI:
Siyah elmalı tişörtünde saklı tüm masumiyetin, yüzündeki her gülücük kıvrımı, içinden taşan onca gü zelliklerin hesabını tutmadan varlığını gösterdi. Elinden tutmak isterdim hayata inat, herşeye inat gamzende saklı gülüşlerinle.
Küçük bir otobüs garında sakladım sendeki beni, korktum dışarı çıkaramadım onu o korumasız masum seni. Sana verdiğim küçük bir sakız parçasından ibaretmiydi yoksa o anki utangaçlığımın eseri. Bakışlarında gizliydi belki masumiyetinin acımasız günahkar çocuğu...
Elinden tuttum yürüdüm yaa o a caddenin o asi kaldırımlarında; asi olan bizdik aslında kaldırımlara inat. Birkaç soğuk poğoçada bıraktık aslında sorgulanması gereken tüm anları...
Ne akrep ne yelkovan umrum değilken gözlerinden akan şeydi içime bu denli dolan. Bırak aksın zamana inat tüm serseri bakışların içime, bırak sevgili sarsın o battaniye teninde tenimi...
Saatlerce varlığını hissetmeye çalışan titrek bir bedenin heyecan dolu bakışmalarında kaldı o çocuksu hallerim. Ayrılığın ilk göz yaşları süzülürken yanaklarımdan anlamsız bakmaların takıldı camdan yansıyan yüzüme...
Belki sen hissedemedin gidişimin geride bıraktığı onca sewgi kırıntılarını, belki anlayamadın varlığına dokunduktan sonraki o sensiz yapamayacağım çocukluklarımı.
Şimdi otobüsün camından sana akan yüreğimi geri ver desem, sende bıraktığım o uzun saçlı yosun yeşillinden bir vücut bulabilsem...



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Kokun Bende Kalmış Siyah Bir Cüzdan Arasında

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Bendeki Sen [Şiir]
Bırak Ey Kahpe Sevgi [Şiir]
Çek Git [Şiir]
Sessizlikte Sensizlik [Şiir]
Gözlerindeki Yabancı [Şiir]
Karanlık ve Sen [Şiir]
Bir Kendimi Çözemedim Bende, Bir Seni Kendimde [Şiir]
Korkularımdaki Korkusuzluğum [Şiir]
Bir Hayali Sevdim [Şiir]
Çırıl Çıplak Bir Bedende Buldum Kendimi [Şiir]


FATMA ÇİFTÇİ kimdir?

söyleyecek söz kalmadığında yazmak kaçınılmaz diyenlere nispet olarak yazıyorun ne alaka. . . yazılacak bir şey varsa söyleyecek daha çok şey var :)

Etkilendiği Yazarlar:
cezmi ersöz


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © FATMA ÇİFTÇİ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.