Işık verirseniz, karanlık kendiliğinden yitecektir. -Erasmus |
|
||||||||||
|
sevgili, demem o ki sana sıradan sevmek hiç yakışmadı bana övünçle kocaman kuleler kurmaya benzer sevmek sanki kentin bütün caddelerini ışıklandırmak gibi fener alayları, geçit törenleri şenlik fişekleri gibi bir mabede yüz sürmek, imana gelmek tapınmak gibi mesela sevince yavru bir serçe gibi titrer sol memenin altında yürek bütün yüreğinle gülümsersin insanlara bütün çocukların saçlarını okşamak gelir içinden bütün ölü sözcükler için derince bir toplu mezar kazmak ve her sözü gül gibi taptaze tutmak istersin gülebildiğin gibi, ağlarsın da yüreciğinin iki ayrı altın parçası olur ağlamak ve gülmek ama gözyaşlarını yere dökmeyip avuçlarında toplarsın yere bir tek damla düşse parçalanıp kuruyuacakmış yok olup gidecekmiş gibi gelir sana oysa, hep saklaman gerektiğine inanır kalbin öyle acı günler ve ayrılıklar için değil göz pınarlarında sadece sevdiğine biriktirdiğin için kıyamazsın dökmeye acı da bir parçasıdır sevmenin zira, acısız bir aşk mümkün değildir tıpkı sancısız doğumun mümkün olmadığı gibi yani sevmek, bir parçasıdır yaşamanın ki bir kelebek gibi seviyorum yaşamayı ben ve ağız dolusu, otuziki dişle gülmeyi ömrümce ve artık sadece seninle....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Meral Vurgun, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |