Egoistlerin en güzel yanı başkaları hakkında konuşmuyor olmaları. -Lucille S. Harper |
|
||||||||||
|
Akşam güneşi Çekilmek üzere koyaklarımdan. Bıçak sırtı bir yaşamdayım. Düştü düşecek / camdan bir ömür Parmaklarımdan..... Kesik kesik ve hasta bir nefes gibi, Yokuşa tırmanan kağnının Tekerlek sesleri Yankılanıyor kulaklarımda. Gün bitti Umutlarım bitmedi. Uzadı gölgeler, Şırıltısında ferahlık bulduğum sular Kararıyor yavaş yavaş Yansımıyor sularımda yüzüm. Koynumda Beni alteden hasretler Ve dibi tutmuş / yaşama umudum. Pişmanlığım diz boyu, Beynimde çarpışıyor “keşkeler”, Uzak Çok uzaklaradır yolculuğum. Yaşadığım kısa günün Yorgunluğu / cılızlığı İnmiş de gözlerime, Olmuşum bir başka yüz. Yansıtmıyor aynalar ben’i, Gördüğüm bu yabancı kim? Ya bu bedendeki ben değilim Ya da Bu beden benim değil! Ellerim başkasının Tanımadığım birine ait yüreğim. Ne çabuk oldu akşam! Saatler mi yalancı Kuşluk vakitleri mi vefasız? Yoksa Ben mi zamanı sezemedim? Güneşimin Neydi ki acelesi? Atlı kovalar gibi Ne çabuk geldi geçti ! Mevsimler Haber vermedi geldiğini, Gidiyorken “Gidiyorum” demedi. Doymadan çiçeklerime Olgunlaşmadan başaklarım, Takınıp vefasızlığı Batmaya hazırlanıyor güneşim. Oysa ben daha, Topraktan fırın yaptığım Salıncakta sallandığım Sekiz- on yaşımın seferindeyim. N’olur / tutun Kaybolmasın güneşim, Yeniden çıksın yolculuğuna, Çocukluğuma, Alfabeyi güç belâ öğrendiğim Sıvası dökük okuluma gidelim. Daha da ötesi Ben onu Bebeklik karyolamda beklerim. Hem ben Tadına doyamamıştım Annemin ak sütünün, Kana kana ememedim Hatırlıyorum: Annemim göğsünde İki ırmak vardı. Biri Dicle Diğeri Fırat’tı. Yataklarında / ağız tadım Gözlerimin nuru, Dizlerimin dermanı akardı. Haydi ! Sen bir şeyler yap anne! Akşam güneşiyle işim yok benim ! Zamanı geriye çevirelim. Ben yine sabah güneşimi, Işıltısında seni , Ve Dicle gibi / Fırat gibi gümrah Süt dolu memelerini isterim.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Kâmuran Esen, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |