Gerçek bir sevgide diğer insanın iyiliğini istersin. Romantik sevgide diğer insanı istersin. -Margaret Anderson |
|
||||||||||
|
Aç pencereni güzel kız Aç ta bak uzak ufuklara doğru Gör beni o baktığın uzakta Aşkını aşkıma katarak uzağı yakın et. Al beni kalbinin içine Hep orada yaşayıp sen istediğin zaman son bulayım Beni sevmek istemeyip gittiğinde Bekleyeyim seni sensiz soğukta, dışarıda kalmış bedenimle Bekleyeyim bir an bile gözlerimi kapamadan Sen dönünce yüreğime yeşillensin hem doğa hem de sevdam Bırakma olur mu beni baktığın uzakta Sonsuza dek kalayım seninle Yüreğinin sıcaklığıyla ısınayım Gönlüme senden başkasını sokmayayım Aç pencereni ardına kadar güzel kız Bir akşamüstünün kızıllığında bak yıldızlara Bak ve gör beni o yıldızlarda Gör hangi yıldızda olduğumu Gör kalbinin neresinde olduğumu Ve o zaman anla sensiz kaldığım anlarda ne yaşlar döktüğümü Sensiz sönük bir ışık gibi soluklaşan kalbim Senin ışığında parlasın Haydi güzel kız pencerenin önünden bak uzak ufuklara Ve gökte senin için duran yıldızlara Bil ki ben hep baktığın yerde olacağım Ve hep seni seveceğim Üzerime düşen gölgenle rahatlayıp Güneş gibi olan bakışınla ısınacağım Eğer sen beni unutup gidersen solacağım bir çiçek misali Ta ki sen kalbinin kapılarını bana açana dek Ve sen kalbini bana açtığında hiç olmadığı kadar güzel açacağım Ve baktığın uzakta ufacık görünmez bir nokta da olsam Sana bakıpgülümseyeceğim Kalbimin tüm sıcaklığıyla saracağım seni Ve gözlerine bakıp seni seviyorum diyeceğim...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Barış Ünlü, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |