Gerçeğin dili çok yalın. -Euripides |
|
||||||||||
|
Penceremin önünden baktığım sahilde Bir güzelin ağlayışına Göz ediyorum Elleri titriyordu Korkmuş belli ki hayattan, Korku salınmış belli ki ruhunun derinlerinde. Bir ayrılık onu da vurmuş ki Oturduğu bankta Yüreğine sessiz yağmurlar yağdırıp duruyordu. Soğuk havaya aldırmadan Keder denizinde yüzüp. Issız sokaklarda, Yalnızları oynayan bir oyuncu gibi Hayallerinden parçalar sunduğu gösterisinde Beni de aldatıyordu Bir çocuğun şekere kanışı misali... Kanıyordum yeşil gözlerindeki Yalancı hayatlara... Ellerinden bir son bekliyordum. Karanlığın kuytuluklarında Hücrelerime kadar işleyen soğukta Donuyordu hayallerim de, İnandıklarım da... Kırılıyor bu gün yüreğim Bir yeşil gözde... Paramparça oluyor bedenim. Ruhum cam misali tuz buz olup Bin beden bin ruh oluyorum. Tanıyamaz oluyorum bölünmüş beni Hangisi gerçek bendim bilemez oluyorum artık Aynalarda kendi yüzlerimden görür olmuşken Bırakıyorum ellerimi kedere Düşüyorum yavaşça Aldanışın kollarına... Bir masalın kötü karakteri gibi Tılsımını, gücünü kaybetmiş Hayallerim, ruhum ve bedenimle birlikte Bir virane de yitip gidiyorum Bir güzelin yeşil gözlerinde. Gördüğüm her bir ben de Her bir yüzümde... Gittiğim yerlerde toplayamadığım parçalarımla Unutuluyorum sevenlerimin Çeşit çeşit gözlerinde... Ellerine dokunamadığım bir güzelin Aldatışına kapılan yüreğimle Şikayetim olmadan, Bir söz etmeden, Usulca gidiyorum. Uzaklaştıkça azalan seslerim, Unutulan yüzlerimle birlikte...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Barış Ünlü, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |