..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Hayaller olmasaydı, umutlar dünde kalırdı. - Dolmuş atasözü
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Aşk ve Romantizm > Sinan Yıldırım




17 Kasım 2010
Sen Varken Ben Yok Olamamya  
Sinan Yıldırım
Aç kalbinin kapılarını ardına kadar ve al beni içeri, sonra sıkı sıkı kapat kalbinin kapılarını ve kilit üstüne kilit vurup, pencereleri kapatıp, perdeleri örtüp sar beni sevginle.


:AIAJ:
Azar azar sevdim güneşi, ayı, yıldızları ve seni. Senin olmadığın günlerde güneşi, gecelerde ise ayı ve yıldızları severek geçti ömrümün yalnızlığı. Peki sen diye hitap ettiğim sen, senin adına yazdığım şiirlerdeki sen, ya romanlarımdaki, hikayelerimdeki, masallarımdaki, öykülerimdeki “sen” neredesin şimdi. Seni arayışım hiç bitmedi ve bitmeyecek gibi sanki. Sen hayellerimdeki, düşlerimdeki, gönlümdeki, aklımdaki neredesin, kiminlesin acaba. Benden ne kadar uzakta ve bana ne kadar yakınsın acaba. Sorularım bitmek bilmiyor bu gece. Sen sen ve yine sen varsın aklımda düşüncelerimde. Nereye baksam senin hiç görmediğim yüzün karşımda sanki. Senin varlığın sanki her zamankinden daha yakın bu gece bana. Belki uzak diyarlardasın beklide senin hayalinde benden bambaşka birisi var. Beklide hiçbir zaman seninle bir araya gelemeyeceğimiz bir başka dünyada yaşıyoruz.

Bu gece bir değişiklik yapıp yatağımda uzanmanın verdiği keyiften vaz geçip koltuğa oturup seni yazmaktayım. Her ne kadar rahatsız gelsede bana oturmak, ben yine aynı şarkıları dinleyip seni arayışımı sürdürmekteyim. Uzun uzun yollar var sanki baktığım duvarda gördüğüm, bir o kadarda yalnızlık dolu odamın içi. Nedense sıkılmak gelmiyor içimde çünkü sen varsın bir hayalde olsan yanımda.

Bazen soruyorum neden sen diye kendime, neden Ayşe Fatma değilde sen. Neden tanıdığım birisi değilde sen ve neden ellerini tutup yüzünü görebileceğim, gözlerinin içine bakıp seni seviyorum diyebileceğim birisi değilde sen. Neden ve neden işte. Beklide imkansız olduğundandır, beklide erişemeyeceğim, uzanıp seni alamayacağım içindir. Ne bileyim işte bir sen varsın içimde bitmek tükenmek bilmeyen, günden güne içimde bir çığ gibi büyüyen, içimde yanan ateşleri yangınlara çeviren. Sahi sen kimsin? Dünyanın en güzel kadını değilsin, gözlerin benimkiler gibi kahverengi, saçların siyah, ne manken, nede büyük bir servet sahibi. Hiçbir özelliğin yok aslında beni sevmekten başka ve sevmek yine sevmekten başka. Sevilmekmi istiyorum yoksa sadece ama gerçekten sevilmek, benim seni görmeden sevdiğim gibi, seni görmeden yıllardır beklediğim gibi.

Derin bir iç çekip senin varlığını kokladım az önce, nede güzel kokuyorsun, beklide parfüm bile kullanmıyorsun ama yinede çok güzel kokuyorsun işte. Gülümsemen nasıl acaba ama yalnız benim için gülümseyeceğin gülümseme. Acaba sesinin tonu, ya küçük ellerin ve ellerinden çıkarmı acaba benim sana yazacağım şiirler gibi aşk dolu beni anlatan cümleler. Belki bu gece seni bulurum ve sen beni. Beklide benden sadece birkaç adım uzaktasındır,beklide yazdıklarımı okuyup bende seni bekliyordum dersin. İşimiz, hayalimiz, umudumuz yine beklilere kaldı yine ama çok özledim seni, ne olur daha fazla bekletme beni. Ne olur artık gel ve gözlerinde kendimi görmeme izin ver. Aç kalbinin kapılarını ardına kadar ve al beni içeri, sonra sıkı sıkı kapat kalbinin kapılarını ve kilit üstüne kilit vurup, pencereleri kapatıp, perdeleri örtüp sar beni sevginle.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın aşk ve romantizm kümesinde bulunan diğer yazıları...
Hoş Bulduk Hayat
Bizmi Olmayı Öğrendin Yoksa
Hatıralar Ormanı
Her Yeni Günde Doğan Güneşle Birlikte

Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Benim Öyküm
İki Rengin Hikayesi
Seyfi'nin Maceraları 1 (Yetiş Dayı)
Haticenin Kuzuları
Değmezdi Akacak Bir Damla Yaştaki Yas"a
Öpeyimde Geçsin yada Gülümse
Üç Kadın ve Ahmet
Ben Buldum Hoca
Fizik Ötesi Servisler
Kardan Adam Yaptırmayan Anneleri Protesto Ediyorum

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Deli Elbisesi [Şiir]
Seninle Bir Ömür [Şiir]
Alışırsın Unutursun Hatırlarsın [Şiir]
İstanbul Olalım Sevgilim [Şiir]
Yaralarım Var Benim [Şiir]
Senli Benli Biz Olsak [Şiir]
Ateş Olur Yakarım [Şiir]
Nisanda Yağan Aşk [Şiir]
Aşk Sensin Derken Söylenen S E N [Şiir]
Sende Gel Benimle [Şiir]


Sinan Yıldırım kimdir?

Duymak istediklerinizi okuyunca mutlu olmazsınız. Peki hiç duymadıklarınıza ne dersiniz.


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Sinan Yıldırım, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.