"Hayranlığı o dereceye vardı ki; yere düştü ve kendinden geçti." -Fuzuli (Leyla ile Mecnun) |
|
||||||||||
|
Buyur Gel Bizim mahalleye Kurtuluşu bulursun Sende artık bizdensin Cesaretin varsa Korkma gir içeri Görürsün Yarı çıplak bir çocuk seni karşılar Ağzında ki sigarayla Sana gülümser Şaşırırsın Köpeğe sarılan, uyuyan sızmış şarapçıyı, Gördüğünde Ürkersin Kadınlar küfür eder, ana avrat Şaşırma Gülümsemesinden korkarsın Hırsızın Çaldığı kolyeyi sana karşılıksız verdiğinde İnanamazsın, gözlerine Sana el verir, senin kokunu almıştır Mahalle Kapı açılır, bir eve girersin Artık içimizden birisin Gözler sana bakar, geçmişten Ürkme, korkma o gözlerden Babanın pezevenk olması Annenin katil olması Seni korkutmasın Tinerci çocuk, dansöz abla Şaşırtmasın Çingene sobası yanar Yıkık, hilkat garibesi evler de Isınırsın, tüm geçmişinle Evlerden esrar dumanı sis gibi yayılır Kahkahalar, küfürler duyulur Diğerleri cezaevinden haykırır Kalemi olmayan çocuğun sustalısı yazar Mektubu Gideceği adrese Güzel dansözün kızlığı acaba Hangi mahalleli de Merak edersin Belki de evinde O bile unutmuştur. Gece karanlığında işe çıkarlar İstanbul sokaklarına dalar hayaletler Ölü yüzler Hırsızlar, katiller, kadınlar, pezevenkler Kalanların seslerini duyarsın Evler de Çılgınca içer, sevişir bedenler Bazen çilgınca doğrarlar Kavga da Bedenlerini Ama unutulur Uzatılan o esrarlı sigarayı içtiğinde Başın döner Gözler hayallere dalar İşte o anda başlar Çingeneler zamanı Rüyalara dalarsın Zaman tüneli açılır Dağlarda, yolculuk başlar Çadırda bir mağara da, ormanlar da Ateşler yanar Törenler yapılır, totemler görürsün Dans edilir çılgınca Karanlığa Kurbanlar kesilir İşte! İşte o zaman görürsün Seni! Boğazın da bir bıçak Perde kapanır...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Şenol Durmuş, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |