Çocukların eğitimi, zaman kazanmak için nasıl zaman yitireceğimizi bilmemiz gereken bir meslektir. -Rousseau |
|
||||||||||
|
Rasathanem mabedim Gözlerim gökyüzünde Ararım geceleri Evrenin sırlarını Belki de kendi Parlak yıldızımı. Günlerim matematik ve şarapla dolu Gecelerimin sahibi ise Yıldızlar. Düşmüyor elimden Teleskobum ve kadehim, Gözlerim hep uzak Çok uzak diyarlarda. Aşık olduğum yıldızla Işık yılları var aramda. Zor bu sevda Ama bir o kadar da güzel. Anlatayım ulaşılamaz aşkımı Hak verin bu aşığa: Bu kara sevda Yüreğime düştüğünden beri İflah olmaz oldu Hayyam, Ne şarap Ne başka güzeller Avutamaz oldu. Aklımda,gönlümde hep o Geceleri gözlerim hep onun üstünde. Taurus takım yıldızında yaşıyor. O kadar parlak ki Denizciler bile o olmadan yola çıkmıyor Çocuklar bile ışıltısına hayran izliyor. Adı Pervin, yedi kızkardeşler Aslında hepsi bir Aslında hepsi ayrı yıldız. Mavi bir peçe örtmüş yüzünü, Sürmeli gözleri kapkara ama ışıl ışıl. Bakışları derin. Bazen hırçın, Elinden oyuncağı alınmış Küçük bir kız çocuğu gibi. Bazen sevgi dolu, Bebeğini emziren Bir anne gibi. Bazen işveli, Darius'u eğlendiren rakkaseler gibi. Bazen masum, Uykuya yeni dalmış çocuklar gibi. Bazen korkak, Sokakta yalnız kalmış yavru kediler gibi. Bazen gururlu, Tüm müşkülleri çözmüş alimler gibi. Bazen tutkulu, Güzeller güzeli İNANNA gibi. Yedi yıldız Yedi kadın Yedi duygu Yedi ruhtur Pervin. Aslında sonsuz Uçsuz,bucaksız Aşktır, Aşkımdır o benim. Sanmayın engeldir Sevdamıza Aramızdaki ışık yılları. Her kadeh yaklaştırır Onu bana. Yıldızlı gecelerde Dans ederim kollarında. Kömür gözlerine dalar, Sacının amber kokusunu Çekerim içime. Teninin yumuşaklığını hisseder, Kalbinin atışını duyarım. İstemem gün ağarsın. Eksilmesin şarabım, Geçmesin sarhoşluğum, Uyandırmayın Rahat bırakın beni. Yıldızların efendisi Hayyam Artık kölesidir, Yıldızlar şahı Pervin'in. Her gece yaşarız Aşkımızı Yeter ki bitmesin meyimiz. Kainatlar ötesine uçsun Aşık ruhlarımız. Ölümsüz sevdamız Sürsün Parıldadıkça gökyüzünde yıldızımız.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © DESPİNA YILDIZ ÇAĞRI, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |