BUGÜN SEÇİM OLSA
Sevgili dostlar bugün seçim olsa ne olur herkes bir tahmin yapıyor .Çünkü herkesin gönlünde bir aslan yatar.Bu nedenle yapılan tahminler gerçek ten çok uzak olabiliyor.bizlerse tarafsız bakar yazar çizeriz taraf olmadık olmayız da bizim görevimiz taraf olmak değil gerçekleri yansıtmaktır.İşte bu gözle bakınca AKP birinci parti CHP 2.parti 3 olmayacak gibi görünüyor birçok nedeni var MHP kendi içinde sancılı ve mevcut hükümetin icraatlarını destekliyormuş demek ki bu hükümetle iyi ilişkiler içindeler muhalefet olmayacaklar.gelelim diğer partilere en güçlüsü%5 oranında eğer DP.TP.BBP.HAS.gibi partiler seçim ittifakı yapmazlarsa meclis yolu biraz zor .Peki ittifak olur ise ne olur ona da bakmak gerekli.3.parti olarak güçlü bir muhalefet veya CHP ve İttifak partileri ortak hükümet oluşturur .eğer AKP den kurtulmak istiyorlarsa ittifak şart aksi taktirde DP barajı aşsa bile CHP.DP ikilisi hükümet kurmaya gücü yetmez demek ki ittifak şart.koşulsuz bir ittifak yapılmalı meclise girince bölünecekse o daha da tehlikeli olur .Başka bir deyimle merkez sağ birleşip rotasını çizmeli çizmediği taktirde AKP nin ekmeğine yağ sürmekten öteye gidemezler.Aman vatan satılıyor vatan elden gidiyor nameleri boşa.Neden gerçek vatanseverlerin en kısa zamanda bir araya gelmeleri ve bir vucut olmalıdır.Aynı sancılar solda da var.Bakın solda ki partilerde birleşmeli ve güçlü bir ittifak olmalı yoksa soldaki küçük partilerde AKP nin ekmeğine yağ sürmüş olurlar tabi bu solculuğa bağlı solcu olmak faşist dediği kişilerle kol kola girmekse onlara da sözümüz olmaz olamaz değilse hemen CHP saflarında birleşmeli ve AKP den hesap sormalı.Solda CHP. Merkez sağda ise DP. Olacak ve olmalı .diğerleri barajı aşamayanlar hep AKP nin ekmeğine yağ sürenlerdir sağı ve solu bölmek vatan severlikse sizlere diyecek sözüm yok olmayacakta .Bizler padişahlıkla değil Cumhuriyetle yönetilmek istiyoruz bizim için şehit olan atalarımıza vefa borcumuzu vatana sahip çıkarak ödemeliyiz.tüm vatan severleri birleşmeye davet ediyorum.bu seçim vatana ve millete hayırlar getire ..