"Çok söz hamal yüküdür." -Yunus Emre |
|
||||||||||
|
İnsiz sessizce gece istemeden günüme. Sessizleşsin herşey .. Sen gelsin geceme. Kokun sinsin kalbime.. gitme işte.. istemiyorum sensiz sarıldığım yastıklarla ağlamayı. gamzende durup kokunda uyumak..saçlarında kıpırtısız kalmak Sen yaşamak. sessizce arkandan fısıldamak... kendimi kokundaki kulağında bulmak.. gitmemelisin işte.. kalmalısın gecemde..gündüzüm olmalısın peri kızım işte :( ama gittin :( gitmelisin işte .. geleceksin değil mi :( Ruhum senlede olsa kalbim istemiyor git diye.. zulamadaki sen bitiyor her gidişinin saatinde.. gerçekten geleceksin yarın gece değil mi geceme.. Susacaksın.. her yer sen kokacak yine dimi.. hatta öptüğümde gülüşünü duyup içim cız edecek mi yine. Edecek peri kızı .. şimdi bile yazdığım satılarda gülüşüm saklı içimdeki sevginde.. Sen olmuş her köşe.. sarıldığım yastık izlediğim duvar bile gülümsüyor .. sensin işte.. gitmemişsin.. kıpırtısındaki gecede... benimmişsin meğer.. Ruhun peri kızı.. istemesende kalmış benimle.. üzülmee.. uzandık beraber.. sadece sımsıkı sarıldık birbirimize.. bedenini bekliyoruz sessizce.. gülümsemeden ama geceye.. sessizce işte.. ağlamıyoruzz peri kızı.. sözz.. ağlamıyoruz.. Sessiziz gidişine...gelişindeki bedellerimizle.. dünyaları veririz gelişine peri kızı. gitme lütfen. gel artık :( bekliyoruz işte. sen bilmesende... bil.. dudağındaki heceye hasret kalmış düşüncesiz gelişindeki abaküsü sayıyoruz sadece.. mırıldandığımız şarkılar bitti işte :( gece uzadı peri kızı. bitmiyor sensizz... günler uzuyorr.. geceler bimiyor.. gel be.. bırakma bizi ruhunla.. bak .. oda ağlıyor bana :( istemiyor git.. kal işte sessizce kal. sen kal yeter.. dünyaların incisisin bizim için peri kızı.. en büyük hazinesi.. yıksalar bize dünyaları. sensin peri kızı dünya.. seni yıkamazlarsa beraber ruhuna sarılır terkederiz bu dünyayı sessizce.. peri kızı.......
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Melih COŞKUN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |