..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
En tatlı sevinçler, en hiddetli kederler sevgidedir. -Pearl Bailey
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > İlişkiler > Sinan Yıldırım




14 Mart 2011
Hangisi Sen? Hangisi Ben  
Sinan Yıldırım
Uykusuz kaldığım her gece, bir gün fazladan yaşıyorum sanki. Yaşıma yaş, karanlığıma karanlık katıyorum. Dipsiz kuyularda sessizliği bozacak bir taş bekliyorum bazen suya düşecek, suya düşüşüyle çıkan ses duvarlarda yankılanırken, etrafa damlalar halinde sıçrayan sular istiyorum yüzümü yıkayıp yeni güne uyanmak için.


:BJFG:
Uykusuz kaldığım her gece, bir gün fazladan yaşıyorum sanki. Yaşıma yaş, karanlığıma karanlık katıyorum. Dipsiz kuyularda sessizliği bozacak bir taş bekliyorum bazen suya düşecek, suya düşüşüyle çıkan ses duvarlarda yankılanırken, etrafa damlalar halinde sıçrayan sular istiyorum yüzümü yıkayıp yeni güne uyanmak için.

Yıllardır güneş doğmadı, sanki hep karanlık. Dipsiz kuyunun kalın kapağı hiç aralanmadan, güneş içeriye bir kez bile ışığını ve sıcaklığını iletemeden yıllardır doğdu ve battı, ne rüzgar gördüm nede fırtına, oysa mevsimler varmış dışarıda ilkbahar, yaz, sonbahar.. kış istemiyorum ben, zaten hep soğuk hep kar.

Üşüyorum titrercesine, içten gelen bir titreme duygusuyla birlikte soruyorum neredesin sen?

Dünya denen yerde, dört köşe varlıklar arasında sekiz büklüm olmuş sıkışıyorum sanki bir yılanın dolanmasıyla. Peki ya sen?

Ben hiç olmadım aslında, hep sen diye hitap edilen ve senlerle benler arasında boğulup duruyorum sadece. Peki ya sen?

Güneşte susuz kalmış gibi kuruyup gidiyorum. Sabah çiğine hasret kalmış, gece ayazı bekler gibi, yanmaktayım gölgesiz, dumansız, ateşsiz. Peki ya ben?

Ben çok mutluyum aslında, ben mükemmel ötesiyim ayrıca, her istediğime hükmedebilen, her istediğimi elde edebilen, mantıklı, duygulu, hisli, paralı pullu, mallı mülklü, modern, neşeli, sevimli, yakışıklı, çekici… Ben harikayım yahu, dünyada ne kadar insan özelliği varsa hepsi mevcut bende. Hatta dünyadan isteyecek bir şeyim bile yok, hepsi bende var zaten.

İnsan ben dediği zaman, ne kadarda güçlü görünür kendine, ne kadarda cesurdur. Dünyaya tepeden bakara insanlar ayaklarının altında, oysa sen diye hitap edilir bir başka ben diyenin dilinde.

Nice sen diyenler gördüm ben diyen.
Nice benim diyenler gördüm üzerlerinde kefen.
Üç kıtada at koşturup nal eskitenlerde gördüm attan düşüp ecel denilen.
Timuçin’e Cengiz diyenlerde gördüm Cengiz’den önce ölen.
Ne bana kaldı dünya, nede sana kalır benim dünyam.




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın İlişkiler kümesinde bulunan diğer yazıları...
Ben'deki Sen'ler
Ben Sana Hayat Dedim Sevgili

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Sırdaşıma Mektup
İçimi Acıtan Bir Şey Var İçimde
Üç Saniye
Sensin Bütün Mevsimlerim
Bir Trene Benzer Yaşam
Kimim Ben?
İki Saray Kedisi
Yağmurun Altındaki Mutluluk

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Deli Elbisesi [Şiir]
Seninle Bir Ömür [Şiir]
Alışırsın Unutursun Hatırlarsın [Şiir]
İstanbul Olalım Sevgilim [Şiir]
Yaralarım Var Benim [Şiir]
Senli Benli Biz Olsak [Şiir]
Ateş Olur Yakarım [Şiir]
Nisanda Yağan Aşk [Şiir]
Aşk Sensin Derken Söylenen S E N [Şiir]
Sende Gel Benimle [Şiir]


Sinan Yıldırım kimdir?

Duymak istediklerinizi okuyunca mutlu olmazsınız. Peki hiç duymadıklarınıza ne dersiniz.


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Sinan Yıldırım, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.