..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Yaşamak ne güzel şey be kardeşim. -Nâzım Hikmet
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Aşk ve Romantizm > mehmet burak yüksel




27 Aralık 2012
Uykusuzluk  
mehmet burak yüksel
ŞİMDİ GELDE UYU


:ACJD:

UYKUSUZLUK

Artık yaptığı şeyin gerçekten yapması gereken şey olup olmadığından emin değildi. Onu kim suçlayabilirdi ki .Aslında ilk bakışta haklıydı hani. “Nasıl yapabildim” diye iç geçirdi . İşe gideceği için sabah erkenden kalkmalıydı. Ancak saat sabahın ikisi olmasına rağmen üzüntüden uyuyamamıştı. Biraz yanında hissettiği eksiklikten, birazda uyumaya çalışmanın yarattığı uykusuzluktan uyuyamıyordu. “Acaba uykusuzluğumun en önemli nedeni bunlardan hangisi” diye sordu kendine. Bir parçasının eksik kalmasının yol açtığı üzüntünün , uyuyamamasının en önemli nedeni olduğunu anladı. Zaten iki kişilik yatakta tek başına kalmasının komik bir ironi olduğunun farkındaydı. Yanındaki boş yastığı kokladı. “Belki kokusu sinmiştir” diye iç geçirdi. Aslında aradığı yan odada yatıyordu .Onu yeniden uyandırıp, terk ettiği yatağına kocasının yanına getirebilirdi. Ama cesaret edipte odaya giremedi işte. “Horluyorsun !Ya horlama. Ya da git başka yerde yat” diyen kendisiydi. Yanlızca o geceleri sarılmadan uyuyamadığı karısının kendisinden özür dileyip, horlamıyacağını düşünmüştü. “O zaman sana iyi geceler” deyip gideceğini hiç kestiremedi. Yatağın bir yarısı boş kalınca yüreğinin de yarısı boş kaldı. “Şimdi gel de uyu” diyerek hayıflandı.






      MEHMET BURAK YÜKSEL



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın aşk ve romantizm kümesinde bulunan diğer yazıları...
Adı Ayrılık
Kör Talih
Yatağın Karşısında Uyanan Kadın
Vedalaşmak
Gerçek

Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Karanlık Köle
Atletik Vücutlu Sarışın Bayan
Avelon Krallığı : Son Savaş (Bölüm 4)
... Ölüm...
Dolunay
İhanet
... Ayna...
Karanlıkta Yalnızım
Susuzluk
İstila

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
İlk Öpücük [Roman]
İstila [Roman]
Yaş 38 [Deneme]
Para Para Para [Deneme]
Çoban [Deneme]
Efsane Olmak [Deneme]


mehmet burak yüksel kimdir?

fantastik roman türü yazarıyım ayrıca korku ve bilimkurgu romanlarıda yazarım

Etkilendiği Yazarlar:
adam fewer, ken grimwood,chuck hogan


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © mehmet burak yüksel, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.