"Bilmezlik ile ne hoştum; hayalimde ne güzellik, ne de aşk vardı." -Fuzuli, Leyla ile Mecnun |
|
||||||||||
|
Yeni bir yazı, yine bir hiç. Üzerinde az düşünülmüş , sürmenaj cümleler. Kelimeler harfler, alfabeler, türlü türlü dilden dile .. Dedim ya geçmişten geleceğe gelecekten geçmişe. Aslında hepsi bir hiç. Tekrar eder kendini sıkılıncaya dek. Öyle gördü , böyle duydu , şöyle söyledi… “Hayat düşüncelerle örtülü ,kelimelerle örülü yerkabuk ile gök tavan arasına sıkışmış bir form biçimidir.” Şimdi sende biliyorsun … Şimdi artık sende iletiyorsun… Kendine deli diyenleri görüp, aynalar içinde yok olmayı tercih ediyorsun.. Şimdide ışığa kuma karışıyorsun.. Boşver naturmort çizimleri, hayatın efekti olmaktan vazgeç ..Kurtul bu karakalem tümcesinden.. Hayat sana nasihat olmaktan bırak öteye gitsin… Ölümü gör ve artık hayatı yaşa. Hayatı aktar, dilden dile geçmişten geleceğe. Güzel insanları düşün, güzel bir gün düşle..Saatlerle sınırlanmayan gündüz düşleri..Uykunun olmadığı uyanıklığın hakim olduğu gündüz düşleri..Kelebek kanatlarında ki gökyüzüne karışan ışığa bulanan gündüz düşleri. Gündüz yüzleri.. Kuzgunun gagasına sıkıştırmış olduğun gündüz yüzleri…Yükseğe daha yükseğe kanat çırp..Işık çarpmasın tenine soğuk hava akımında kaybol sonra bırak yer kabuğuna , kafa tasları kırılıp içinde taze sulu beyinleri gözlerinden çıkmasını izle… Gündüz kabusları.. Daha derine daha sessize Geçmişten geleceğe , harflerden cümlelere… Özgür bırak Seni beni yarını yalnızlığında suya bırak. Vaftiz edilsin bütün günahkarlar burada.. Suya bırak , bıraktığın kabusları tek tek bir nehirde suya bırak. Bir ganj, bir nil, bir nijer, bir kızılırmakta gibi.. Şimdi artık kelimeler uçabiliyor kanatlanıyor.. Önce sana uçuyor, kendini özgür bırakabilmen adına Sonra yine sana koşuyor Sonra yalnızlığa … Artık sende vardın hayatın anlamında ki bir toz bulutuna. Düne bugüne yarına. Geçmişten geleceğe , simurglardan kuzgunlara..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © NoktasaL, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |