..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Bir kimse, neden oltasını, içinde tek bir balık olmadığını bildiği bir göle sarkıtır? -Adalet Ağaoğlu
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Şiir > Bireysel > Calculatoet




6 Mart 2015
Bir Şair Bozuntusu İçin Kendi Şiiri  
Beni tanımazsınız belki birçoğunuz tanımayın da öyle kalsın.

Calculatoet



:AEGI:
Beni tanımazsınız belki birçoğunuz. Tanımayın da öyle kalsın. Sadece edebiyat yapıyor deyin basit bir dili de var, aynen böyle söyleyin ama. Sonra sallayım ben dizelerimi ama birkaçı yüreğinize gerçekten dokunsun. Beklediğiniz performansın üstünde bulun birkaç dizemi, bu kafi bana. Bilime gönül vermişken şiirin tatlı kucağında buldum kendimi. Hayallerimde ikisini kuma yapmak kendime; çünkü ben hem bilime hem sanata aşığım. İsim vermek bu yüzden istemiyorum sayfamda ve bunun gizemi kaçırıp aşkı yok edeceğine inanlardanım. Dizelerim bazen boğazımda düğümlenir, belki hissettiremem kendimi size ama birçoğu benim için alelade değil aslında. Benim hayatımın anlamı bu sözcükler kimseyle paylaşamayıp buraya dökebildiğim. Bir de müzik var ki sormayın onun anlamını bana. Dediğim gibi benim için sanatla bilim kuma olmalı, onları kandırmakla meşgulüm bu aralar baya. Sözlerim ne kadar dokunabiliyor yüreğinize hiç bilmiyorum, belki sadece paralel geçiyordur değmekten ziyade ama benim için anlamı çok büyük bu sözlerin. Aşkımızdan sır veriyorum sizlere, onun ölmesine göz yumarak. Size hiç gül battı mı? Bana gül batıyor ve şiir oluveriyor. Sözlere dökülüyor ve yüıreğe sığmıyor bazen. Bunlar aslında bana ait sözler değil, bu kelimeler ki biriktiler temelinden ve bende toplanıverdiler. İçiniz burkuldu mu mesela bir şiirden, sizi içten etkilemesine izin verdiniz mi? İnsan artık salt gerçeklere inanmak istiyor sadece gerçek. İnsan acısını görmek istemiyor biraz da bazen de gerçekten zırvalıyor insan ama ondan hep kaçıyor. Dur bir soluklan, bir yudum kahvenin dizelerine girmesine izin ver. Ben de çok kaçtım şiirden ama artık ona teslimim. Aşk böyle birşey, aşkın şiir olması çok daha anlamlı birşey. Benim aşkım bu. Sanat, bilim... Kendi yaptığım işe sanat demiyorum ama onunla vakit geçirmek yetiyor bana. Bir de gün batımında elinde kalem ve kağıt... Salt gerçekler insana birşey katmaz yaranı açmaktan başka. Hergün başka alemlere dalarım bu yüzden ben. Dalarım ve sadece düşlerim. Üretkenlik ilk buradan başlar. Ben üretken olmalıyım arkadaş, üretmeliyim sürekli. Alfabe bazen dislektik kelimelerle boğuşur benim dünyamda, onları bazen özenle seçerim ve itiraf etmeliyim ki alalade olduğu zamanlar da geçerli. Birçoğu bu yönümü görmez, söylemem ben. Kimliğimi gizlemeliyim, gizem aşkı büyütür. Bu sayede ancak ikisi benim için kuma olur. Beynimin en derinliklerinde... En derinlerde saklanacağım yer var, kimsenin ilişemediği, izin vermediğim... Oraya işte sadece şiir girebiliyor. Ben aşkımı hep ifade ettim şiire kelimelerle barıştıktan sonra. Ona beyaz bayrak dalgalandırdım çünkü ve onun da benden istediği bendim. Küçük yaşlarda yapıştı bana, pek anlamamışım dilini; herkes anlayamaz çünkü. Ben de herkestim. Hala onun için kimse olduğumu söyleyemem aslına bakarsanız. Dediğim gibi tanımayın en iyisi mi siz beni. Sadece edebiyat yapıyor kendi çapında deyin ve basit de bir dil kullanıyor. Öyle ahım şahım biri değil yani; ama birkaç dizem dokunsun yüreğinize, o kafi bana. Dünyanın en mutlu insanının şiirlerini okuyacaksınız demektir bu.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın bireysel kümesinde bulunan diğer yazıları...
Seninle Heryere
Sadakat
Çiçek Bahçesinde Sararan Çiçekler
Melankolik Bir Yaz
Rüzgar
Gecenin İhtişamı
Bir Yaz Akşamı
Bilinmezlerde

Yazarın şiir ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Matrıx'in Gerçek Hikayesi...
Kaçış
Morfin
Gözlerimi Kapattım
Evren
Zürafalar
Gölgeler
O Sana Emanet
Umuda Yazılış
Bir Coşku Hali

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Buz, Güneş, Bulutlar [Öykü]
Kafamdaki Herşey [Deneme]
Yedıgım Ictıgım Benım Olsun Sıze Tecrubelerımı/gezılerımı Paylasayım [Deneme]
Barbie ve Kenlere [Deneme]
Karga Yavrusunu Kuzgun Görür [Deneme]
Güzel Sevmek [Deneme]
Andrea ve Aşk [Deneme]
Aforizmalar By El. Zem [Eleştiri]
Goethe [İnceleme]
Sadece Güzellik Arayan Erkeklere Biz Kadınların Ağzından Öneriler [İnceleme]


Calculatoet kimdir?

Kız usulca fısıldadı papatyaya seni şimdiden çok özledim. . . Senin için en iyi şeyi yapıyorum seni dualarımdan asla esirgemeyeceğim. . . Dualarımda hep yaşa güzel insan. . .

Etkilendiği Yazarlar:
Özgün


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Calculatoet, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.