Hiçbir şey yaşam kadar tatlı değildir. -Euripides |
|
||||||||||
|
İçinden taşıp dökülen duygulardan yoksunsan eğer / Bir şiirin her dizesinde gülümseyen yüzler belirmiyorsa hiç / Ya da coşturmuyor, ağlatmıyor, düşündürmüyorsa seni / Dinlediğin şarkılar hiç kimseyi çağrıştırmıyorsa, / Söylediğin türküler yapraklarını titretmiyorsa efil efil / Damarlarında kan yerine hasretler , sevgiler yeşermiyorsa adam boyu / Davullar çalmıyorsa gümbür gümbür. / Şarkılar çalsa da olur senin için , çalmasa da. Yağmur damlası kadar bile bir iz bırakmadıysan arkanda / Mütevazı bir sandala bile kürek olamadıysan / Susturmadıysan ağlayan bir çocuğu / Öpmediysen , sarmadıysan bir yüreği / Bırakıp gitmekten korktuğun , ondan düşüp yine ona konduğun bir çift nemli gözden yoksunsan / Ya da hayatında elini uzatacağın birinden mahrumsan eğer / Toksa gönlün sevgilere , aşklara / Başkasının gözyaşları içine akmıyor , damlamıyorsa yüreğine........ / Yaşam senin için olsa da olur , olmasa da.. Sevgilere sırtı dönük bir yürek; / çekmecede unutulmuş bir mendil , açılmayan kör bir kapı , yağış bilmez kuru bir gök gibidir. / O yürekler ne şiirden etkilenir , ne şarkıyla hüzünlenir... Su sesi gibi gelir ölüm..../ Ölümden korkmak için bile ; bir sevdiğin , bir sevenin , sığınacak bir yüreğin , arkandan ağlayacak bir çift gözün olması gerekir.. Bu dünyada kaybedecek hiçbir şeyi olmayana / Ayrılıktan korkmayana / Ölüm gelse de olur , gelmese de.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Kâmuran Esen, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |