Bir takım şeyler görürsünüz ve "Niye?" diye sorarsınız. Ben ise bir takım şeyler düşlerim ve "Niye olmasın?" diye sorarım. -George Bernard Shaw |
|
||||||||||
|
Seni bugün, yazılı ve görsel medyada vazgeçilmez kılan sol cenahın diliyle konuşuyor ve onların kalemiyle yazıyor olmandır. Senin ifadenle "Rizeliler İspir'den Rize'ye gelenleri kendilerinden saymıyorlar". Eğer durum senin bu tespitin gibiyse, bu durumda sol elitistlerde seni kendilerinden kabul etmezler. Darwin'in evrim teorisi iki isim üzerine zuhur etmiş kişiler listesine eklenme gayretin boşuna be kardeşim. Şöhretini solcular ve Kemalistlere giydirmekle elde edinen Ahmet Hakan'ın bugün, onu meşhur eden camiaya yaranmak için beyaz çoraplarını çıkartıp çıplak ayakla timberland ayakkabı giymesini ve boğazda kadeh kaldırmasını yeterli bulmayanlar, siyasi çıkışını en sağ partide dini vurgular üzerinden kazanan Bekaroğlu'nu CHP'de aşırı Ak parti karşıtı söylemlerine rağmen içlerine sindiremeyen kişilerdir. Zira, her ikiside sonradan yahudi olmakla itham ediliyorlar. Oysa yahudi felsefesi "doğuştan yahudi olma" zorunluluğunu gerektiriyor.! Marks'ın sosyalizm üzerine inşa ettiği işçi sınıfı solculuğu şimdilerde elitist yaşam felsefesini benimsiyenlere evrilmiştir. Demem o ki; ben artık sizdenim demekle olmuyor.! bu elitistleri söylemlerinle etkilemeyi başarabildiğin doğrudur lakin, onları baba ocağın diye tabir ettiğin İspir'de ki anavatanına götürsen onların senden, senin onlardan olmadığını fark edeceksin.... Hani sarmıyor da değil fakir edebiyatı yaparak zenginleşen zümreyi seyretmek. Hemşehrilerin üzerinde giydiğin tişörtün timsah ambleminden anlamıyor nasıl olsa.! Varsın onlar kendi giydikleri "kumaşı lacost olan" , tişörtleri marka sanmaya devam etsinler. Kimin umurunda. Hayat size güzel be kardeşim.!!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © mehmet avcı, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |