"Küle değil, ateşe üflemelidir." -Divanü Lügat-it Türk, Savlar |
|
||||||||||
|
Sözleri kırılgan ve bileklerin gibi incesinden aşkın soğudum ve yağdım yedi renktim göğün beline dolandım benden başkası olmadı ^^sanrı sır (Nabzı 2) nar rengi (Nabzı 2)^^ dönercesine aşkım ağartı karartı her dem kalktım ve yeşerdim benden başkası benden eksik değildi yazı namlusundan bakar Sözleri kırılgan ve bileklerin gibi incesinden aşkın İçime sakladığım ellerine dolanır uyurdum geceyi aydınlatan ya da daha fazla gün ışığı yazı tetiğini çeker bol yıldızlı ve karlı geceyi sarartan ya da daha fazla sıkıntı ellerine dolanır uykumun küçük perileri ve bileklerin gibi nazlısından aşkın kalktım ve yeşerdim gürdüm tahammülü yoktu okyanusun ve hadlerin sersefil yalnızlık sırılsıklam yalnızlık asla sen olamazsın yazının namlusundan akar sözler ve çatıdaki şair sızısı yağmur ne de çabuk eser göğün engin başı sersefil aşk sırılsıklam aşk ve şair ve elbette yalnızlığı yazının namlusundan vurdum çiğdemliğini aşkımın ; sen olamazdın şair sızısında çiğdemim. tıka basa aşk dolu bir sabah içimdeki özlemim ıslanırken tüm o çimenler gökyüzü parça parça , grisinde düşünceler, ve eserken soluk alamazsın tıka basa ellerim avuçlarım kalbime baskılı kokusu , rengi , saflığı maflığı aşkın şöyle döne döne yanmış ^^tıka basa aşk dolu özlemim^^ ………………………çiğdemliğim..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © iLkEsU, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |