..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Kendi görüşlerim var -sağlam görüşler-, yine de her zaman onlara katılmıyorum. -G. Bush
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > Sami Güzel




28 Ocak 2004
Kırmızıya Mektuplar / Yanmanın Başka Bir Tadısın  
Yanmanın Başka Bir Tadısın

Sami Güzel


Beynimin sağ köşesindeki seni soracak olursan eğer, gülüşün yok olmuş vücudun kaskatı, ölü dudağı kadar morsun ve yürek yarası kadar kırmızı...


:BCBF:
  Daha önce bahsettiğim parka yine gittik. Bu mevsimde olduğu gibi yine bembeyazdı ve korkunç güzeldi ağaçları. Yıllara meydan okuyan çınarların arasından gözüküyordu batan güneş, üst tarafı kırmızı alt tarafı turuncu. Gökyüzünden kopmuş gelmiş bir güzellikti ve tembellik edip çekemedim resmini. Güneş neden batarken kırmızıya çalar hep düşünmüşümdür zaten. Gidiyorum ' un doğadaki en güzel anlatımı mıdır yoksa kırmızı ?

  Beyazlığı bozan bir yeşillik gördüm ilerde ve gidip oturdum. Toprağa şemsiyelik yapmış büyük bir çam altıydı, sırtımı verdim ve gökyüzüne daldım. Seninle ilk buluşmamızı gördüm gökyüzünde. Nedendir bilmiyorum ama, yüzüne bakmaya bile cesaretim yoktu galiba. Öylesi heyecanlanmıştım ki, bedenimi yarıp çıkacaktı yüreğim. Körebe oynuyorduk adeta, sen bir ebeydin bense korkularının arkasına saklanmış cesaretsiz oyuncu. Gözlerine bakıp ilk elini tutuşumu hiç unutmadım zaten, doruğu gözükmeyen kaf dağına çıkışımın ilk adımıydı..

  Kadifemsi bir yumuşaklığı vardı ellerinin ve devamlı ıslaktı nedense. Hep bir kağıt peçete taşırdın çantanda, kimi zaman ellerini silerdin, kimi zaman kaderimizin gözyaşlarını. Ellerin her cefanın kurbanıydı aslında. Kimi zaman mor, kimi zaman kırmızı oldular. Kesilince kabuk bağladı, ezilince ağladılar. Benim için o kadar özellerdi ki, çoğu zaman ellerini değil yüreğini tutuyor zannederdim. Sana haksızlık eder, genelde ellerini severdim..

  Vatanı uğruna savaşırken, arkadan bir mızrak yemiş general kadar acılı ve mutluyum şimdi. Ölümün yaklaştığını gören insan kadar üzgünüm. Acıdan kaybetmişim çoktan hislerimi. Büyük bir satırla kesilip, atılmış kangren olmuş duygularım. Yarım yamalak yağmurların can verdiği çimenler kadar yeşil, güneşe kahreden kar taneleri kadar beyazım. Beynimin sağ köşesindeki seni soracak olursan eğer, gülüşün yok olmuş vücudun kaskatı, ölü dudağı kadar morsun ve yürek yarası kadar kırmızı...

  Bir hastahane odasında, saçı sakalı dökülmüş, kanserli bir hastanın umudu kadar yapayalnız yüreğim. Yitirilmiş düşler ardında, kan pompalıyor habire vücuduma. Tarifi olmayan, yolsuz bir hastalıksın sen kırmızı. Yüreğimden başlayıp bulaşmışın tüm vücuduma, her bir zerremde hissedilen ve ölüme kadar hasret bırakansın yarınlara.. Yanmanın başka bir tadı, alevin değişik bir rengisin, özetlersek; kısaca kırmızısın..



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Kırmızıya Mektuplar / Gökyüzü ve Yeryüzü Bembeyazdı
Kırmızıya Mektuplar
Kırmızıya Mektuplar / İştahı Kaçmış Sevdaların
Kırmızıya Mektuplar / Sessiz ve Dilsiz Dostlardı Kaldırımlar

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
İyi ki Gittin
Yağmurumsun
Yalnızlık Krampları
Mutluluk Görünür Mü?
Sadece Bir Damlayım

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Gözyaşım Kırılmış [Şiir]
Sarhoş [Şiir]
Yağmursuz Bir Sonbahar [Şiir]
Hasrettik [Şiir]
Rüzgar [Şiir]
Uçurum [Şiir]
Ona Yürüdüm [Şiir]
Dile Geliş [Şiir]
Hayat [Şiir]
Kavuşma [Şiir]


Sami Güzel kimdir?

Çatlamış dudaklara yapılan, sulu ve pamuklu pansumandı belki yazılarım. . Belki de çoktan ölmüş hislere yapılan bir otopsi. . Okumadan yaşanmaz, yazmadan anlatılmaz. .

Etkilendiği Yazarlar:
Hersey


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Sami Güzel, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.