"Çok söz hamal yüküdür." -Yunus Emre |
|
||||||||||
|
Bir "çit" sesiyle merakli bekleyisi koskocaman bir heyecan olmustu. Kozanin içinde kivranan güzellige yardim etmeye çalisti, ama biliyordu o zaman kelebegin bir daha ucamayacagini... Tüm kalbiyle diledi, bekledi; kimseye göstermeden usul usul ilahiler okuyordu... Sonunda kelebek kazandi. Ebruli- simli kanatlarini çikariverdi kozadan kelebek... Kelebegin gördügü ilk sey o derin bakisli olmustu. 3 gündü yasayacagi galiba, hissediyordu... Simlerini birakip kaçmak vardi, vazgeçti kelebek... 3 gün o derin bakisliyla kalacakti. Uzun bakismalarda çok kisaydi 3 gün... Arasira umudunu yitiriyordu kelebek, ona tüm güzelliklerini sunarken... Belki de vazgeçmeli, kaçmaliydi buradan; ama artik olmazdi. 3 gün bekledi kelebek, ve o 3 gün derin bakisli hiçbirsey yapmadi. Son nefesini verirken, tüm simlerini ona birakacak olmanin serefini duydu kebelek... Bir 3 gün daha olsaydi diye düsündü ve birakiverdi kendisini sonsuzluga... Derin bakisli onun gidisine hiç üzülmedi, üzülemezdi. Derin bakisli kameranin ardindan çikan kameraman güzel kelebegi sevinçle koleksiyonuna ekledi ve derin bakisliyi baska bir kozanin karsisina yerlestirerek sevinçle ayrildi... * Kimin oldugunu hatirlamiyorum: "Sevgi bir kelebege benzer; vakitsiz konar parmagina, fakat onu tutmaya çalisirsan ucup gider, en güzel simlerini parmaklarina birakarak..."
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © BuZ_LaLe, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |