Avukatlar da bir zamanlar çocuktular herhalde. -Charles Lamb |
|
||||||||||
|
Çıkışı bulunamayan bir labirent!.. Önümdeki duvarlar, asla aşamayacağım yüksekliğe ulaştılar ansızın!.. Çok yüksek duvarlar, şimdi!.. Sesler duyuyorum, beni çağırıyorlar, sesleniyorlar!.. Duyuyorum, ama göremiyorum. Sesler kimsesiz, sesler sahipsiz şimdi!.. Çıldırtılmış hayallerle, gökyüzüne bakıyorum; cam parçaları yağmaya başlıyor üzerime. Sahipsiz seslere inat, sessizce yaralanıyorum. Gözlerimi kapatıyorum. Kapalı gözlerimde, bir anda yüzümün sahibi, o masum ifade beliriyor, kirletilmiş bedenim kan içindeyken!.. Nasıl bir duygu ki bu?.. Güneş batmıyor, yeni doğacak günü yatağında boğmak için!.. Soluk soluğa kalmış bir telaş!.. Sesli-sessiz kelimeler peş peşe, telaşın soluğundan koynuna akıyor. Yaralı sözler, bir sürü gereksiz ayrıntılarla yüklü!.. Artık, her şey, hiçbir şey ifade etmiyor. Çünkü, keskin camlar hala üzerime yağıyor. Yürüyemiyorum, ayaklarım basmıyor, adım adım!.. Zaman da geçmiyor, adımlar küsünce!.. İçimde daha önceden yüklenmiş bir acı, belki pişmanlığın, belki de kırık camların saldığı bir korku!.. Varlığını gizleyen bir sessizlik!.. Gözlerimi açtığımda tanınmayan kimliksiz bir sürü yüz!.. Kimseleri tanımıyorum, kimseler de beni. Ben kimim?.. Neredeyim? Kayboluyorum!.. Simsiyah bir orman. Kalbim bedenime büyük gelmeye başlıyor, söküp atmak istiyorum. Sesler, ertelenmiş kelimelerin arkasına saklanmışlar!.. Vücudum da izler!.. Görünmeyen izler, kırılmış kemikler, neme yüz tutmuş yanaklar, kurumaya hazırlanan ıslak gözler, çatlamış dudaklar. Kendimi ne kadar sıkı sararsam, bir o kadar da içim parçalanıyor. Üzerinde bir yerlerde kalan gözlerimin iziyle, ayna uzaklaşıyor. Ne kadar uğraşılsa da, duvarlar aşılmıyor. Teller, daha da çok yırtıyor bedenimi, düşüyorum acımasızca acıyanlarımla. Üzerime cam parçaları yağıyor. A.Ç.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Aylin Çiftçi, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |