..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
İnsan bir küçük dünyadır. (Mibres Kosmos) -Demokritos
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > İtiraflar > PELİN KARCI




14 Nisan 2005
Senden Sonra  
PELİN KARCI
“Gitme” demedim sana... Hakkım yoktu bunu istemeye... Daldan düşen yaprak oldum, dağ başındaki kar oldum, yaralı bir kuş oldum, yol kenarındaki taş oldum... Sustum... “Gitme demedim, diyemedim... Sustum, kimseye bahsetmedim sende


:CHDA:
Seni bilinmezlere uğurladım... İçinde eski bir aşktan kalan acılarınla yüzleşmeli, kendini bulmalıydın. Belki o zaman tüm yüreğinle beyninle, kendin olarak gelirdin bana... Oysa geri dönmeyi, kavuşmayı hiç vaadetmeyen bir terk edendin sen... Bir umut işte!
“Gitme” demedim sana... Hakkım yoktu bunu istemeye... Daldan düşen yaprak oldum, dağ başındaki kar oldum, yaralı bir kuş oldum, yol kenarındaki taş oldum... Sustum... “Gitme demedim, diyemedim... Sustum, kimseye bahsetmedim senden... Yitik hayallerimden, kanayan yüreğimden kimsenin haberi olmadı. Ama yüzümdeki, gözlerimdeki hüzün her zaman ele verdi beni... O hüznü gizleyemedim. Dudaklarım değil ama gözlerim herkese anlatıyordu çektiğim acıyı... Sen gittikten sonra gülüşlerim azaldı, hani her gülümsediğimde elini yanağımda gezdirip “Bu gülüşün tutsağıyım” dediğin gülüşlerim... Senle beraber onlarda terk etti beni. O gülümseme ertelendi çok sevdiğin yüzümden... Bir gün tekrar yerleşir suratıma o mutlu gülümseyişler bilinmez. Şimdi bir hayal oldu gülümseler yüzümde... Ben sende bir hayale dönüştüm, dokunuşların tenimde hayal oldu...
Aşka dair yaptığım her tanımda sen varsında, bunu bilmezsin... Senden sonra her kadehi yokluğuna kaldırdım, her gece yokluğuna ağladım, aramayacağını bile bile saatlerce telefon başında oturdum, resimlerine anlattım hüznümü, aşkımı ,özlemimi... Telefon çaldığında ona uzana elim umut oldu, duyduğum ses çaresizlik... Senden sonra güvenemedim kimselere, yüreğimi açamadım bir türlü. Unutmuşum, anahtarı sende kalmış! Her gecenin bir sabahı vardı da, senden sonra hiç sabah olmadı bana...
Bir mevsimlik demiştik, bir ömürlük olup sonsuza taşındı aşk...
Yokluğuna karışıp, yok oluyorum. Yüreğimdeki yangını görmüyorsun. Belki de hissediyorsun. Kim bilir belki de aynı yangın senin yüreğinde de hüküm sürüyor. Kim bilir? Kim bilir? Ben bilmem, bilemem...
Ben sana kendimi adamadım mı sevgili! Yüreğimi sevdamı adamadım mı? Niye bu aldatış? Benden neler götürdüğünü, nasıl eksilttiğini şu boynu bükük kelimeler anlatabilir mi? Seni bilinmezlere uğurlarken yüreğimin nasıl eriyip, acıdığını kim bilebilir? Anlatmadım ki hiç... Sustum, hep sustum... Sende kalan parçalarımı geri versen de bütünleyemem artık kendimi... Dedim ya yokluğunda yok oldum... Umudun yitip gittiği çizgideyim şimdi... Karanlık bir zamandayım. Kalbimi bin parçaya bölen o şarkıdaki gibi aşk laftan anlamıyormuş meğer... Kendinden yola çıkmalar işe yaramıyormuş, hiçbir yere varamıyormuş insan...
Seçtiğin yaşam ve seçtiğin insan mutluluk verdimi sana? En çok bunu merak ediyorum. Ben senden sonra yöneldiğim her insanda seni aradım. Nafile! Bulamadım. Ya sen? Onda beni arıyor musun? Ve bulamayınca sende benim gibi uçurumlarda yapayalnız kalıyor musun?
Senden sonra bana kalan, uçurumlardaki yalnızlığımda hayaline sığınmak... SENDEN SONRASI YALNIZLIK.....

.Eleştiriler & Yorumlar

:: Yıldızın kaldı
Gönderen: nida / İstanbul/Türkiye
19 Mayıs 2005
Karanlığı itip önüme gitmelerin... Hani aynı makineydik seninle? Sen yolları delecek, ben ağzımla kurşunları tutacaktım. Makinisssssssssssssssssssssssssssssst. Film koptu. Kopar yıldızını.

:: yorumsuz...
Gönderen: Gültekin BAYIR / İstanbul/Türkiye
20 Nisan 2005
Ben Tahminen Karanlığa bir adım Mesafeden Sen Muhtemelen Işığın bir adım Önünden Biz Cebren Aşk’a bir ömür Öteden Geçip gittik...




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Seni Seven Yüreğime Bir Umut Ver
Ulaşılmazım
Yabancılığın Yüreğimi Kanatan Bir Öyküdür
Hüzün Duvarı
Öteki Yüreğim
Eski Dünyanın Külleri
Sızı
Sen Benden Gittin Gideli
Dokunsam Yanar mıyım?
Yalnızlığım: Karanlık Boşluğum

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Yüreğim, Ruhum, Beynim [Şiir]
Git - Me Kal [Şiir]
Dumanlı [Şiir]
Mavi Düş [Şiir]
Vazgeçtim Senden... [Şiir]
İstanbul [Şiir]
İntikam Ateşi [Şiir]
Ayrılık(lar) [Öykü]
Aşkın Adı Ümittir Artık, Ümidin Adı Aşk [Öykü]
Sevgiliye uzanan yol [Öykü]


PELİN KARCI kimdir?

İçindeki ve yüzündeki hüznü bir türlü söküp atamayan bir güvercin. . .

Etkilendiği Yazarlar:
murathan mungan, kenan kalecikli, ırvın yalom,andre gide


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © PELİN KARCI, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.