Her şey ancak sevgiyle satın alınabilmelidir. -Andre Gide |
|
||||||||||
|
Tutunamamışlığın öyküsü saklı zamanda Ve ah çekişlerin gizli kanayanı… Sinsi bakışlarında vurdu sevda yüreği Dil lal Kimselere söyleyemedi Özlemi sırtlanmış ay / hüzün dalgalanmalarında Yakamozlar sevdaya saçmıyor mu artık ışıltılarını? Bir varmış / bir yokmuş Yitik zaman kesesinde bir “keşke” masalı… Zor bekleyişler voltaya aldı kaldırımları Anahtar deliklerinden izlendi hayat / hep İnce çizgilerin hapsinde Tüketildi soluklar Bir adım ötesi; Keseye atılmaya mahkum / yitik anı parçacıkları! Kalemi kırık günlere suskun sitemler Zulada bir kaç şişe efkar, “Belki” lere tutunmuş bir parça mavi Ayrılıklar mezeye tuz / biber… Ve çığlık çığlığa kimsesizlikle sevişmeler Dudak çatlağı isyanlar / iz iz Dumanı üstünde infazların… ******** Aşk! ..... neydi? Neleri çalardı ömürden / sezdirmeden Ya sevgili? Hançerinin kanlı ucunu nasıl sevdirirdi? Yollar uzayıp gidiyor meçhule Bir avuç sevda daha yitiyor göz göre göre Bir ah daha atılıyor; Yitik zaman kesesine! Heybesi cimri hayatın Olmazın ellerine bırakıyor kaderi Gerisi? …..boşluk! ******** Bak! Fersiz gözlerde tükendi umudun halesi Kesesi belinde / yolculuğa hazırlıkta ruh Zaman yitişi vurdu …… Ve sancısıyla yırtıldı gece Her doğum kadar acılı gün doğumu Güneş yandı / gün döndü Ana rahminden sübyan düşer gibi; ____Zamana ölüm düştü!...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Hülya Aydoğan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |