..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Yanlış sayısız şekillere girebilir, doğru ise yalnız bir türlü olabilir. -Rouesseau
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > İnceleme > Toplumsal Olaylar > ESRA BAYKAL ÇETİNKAYA




13 Mart 2007
Çocuk Tacizine Karşı Sivil Hareketimiz Başladı  
ESRA BAYKAL ÇETİNKAYA
Bir süredir amatör olarak yürütmekte olduğumuz bir projeden, sizleri haberdar etmek istedik.


:BGFA:

Bir süredir amatör olarak yürütmekte olduğumuz bir projeden, sizleri haberdar etmek istedik.

Biz bir avuç kişiyiz “susmaanne “ olarak. Konuyla ilgili hiçbir akademik yetkimiz ve eğitimsel bir uzmanlığımız yok. Sizlerle aynı sokaklarda yürüyen, aynı havayı soluyan, her sabah aynı gazetelerin sayfalarında gezinen birkaç kişiyiz… Bir araya geliş amacımız; çocukların cinsel sömürüsünü engellemek için bir sivil toplum hareketi oluşturmak. Hedefimiz ulaşılması gereken her çocuğa ulaşabilmek. Bunu tek başımıza yapamayacağımızı elbette biliyoruz; uzmanların ve isteyen herkesin yardımına açığız.

Pedofili ve çocuk tacizi kelimeleriyle epey çok karşılaştığımız son günler, “ne oldu bize?” sorusunu sıkça gündeme getirdi. Bu sorunun yanıtı tek bir maddeyle sınırlı değil ne yazık ki…
Psikolojiden sosyolojiye, tarihten ekonomiye, aileden devlete ve yediden yetmişe her alan ve birimde incelenmesi gereken, çalışılması gereken, değişilmesi gereken bir konu; çocuk tacizi!

Değişik zamanlarda çeşitli yazılarımızla ve konuya dikkat çekme isteğimizle, gün geldi birbirimizi bulduk ve ortak bir yürek oluşturduğumuzu, ayrı ayrı yazmaktansa güç birliği yapıp daha büyük ünlemler yaratabileceğimizi düşündük ve susmaanne çatısı altında toplandık. Bugün bir blog sayfası olarak başlayan hareketimize, pek çok uzman ve kurum destek verdi, yakında web sitesi de açılacak olan susmaanne hareketi, tacize uğramış, hala buna maruz kalan, konu hakkında bilgi edinmek ve destek vermek isteyen herkese açık.

Sitemiz daha aktif kullanılmaya başlandığında, bize destek vermekte olan uzmanlarımız, internet üzerinden danışanlara yardımcı olacak, çözümler sunacak ve bilgilendirecek. Detaylı çalışmaların, pek çok uzman yaklaşımlarının ve ayrıca çocuk eğitimine dair bilgilendirmelerin yer aldığı sitemize arzu eden herkes katkıda bulunabilir. (http://susmaanne.blogspot.com/ )

Ülkemizde Pedofili gibi kaçınılan, duyulmak istenmeyen, yok sayılan ağır bir sorunun üstesinden gelebilmek çabası için kurduğumuz bu minicik çatının altında bizler kendi gücümüzün yettiği derecede birer küçük mum gibi yanabilmeyi ve güzel insanların katılımıyla büyüyüp koca bir ışık olmayı diliyoruz. Tek bir çocuk için bile olsa elele vermeye ve yanmaya değer, onlar bizim geleceğimiz…

Saygılarımızla,

Susmaanne Ekibi




.Eleştiriler & Yorumlar

:: .....
Gönderen: Kâmuran Esen / Bolu/Türkiye
25 Mart 2007
Sizi kutluyor ve başarılar dilerim.....Sevgiyle kalın.




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın toplumsal olaylar kümesinde bulunan diğer yazıları...
Pedofili (Çocuk Tacizi) Vakaları Hakkında Detaylı Bir Çalışma
Sinirlerinizi Bozmaya Devam Ediyorum, Edeceğim
Londra'dan Gerçek Bir Haber
Cumadan Pazara İkinci Çocuk Tacizi Haberi
Çocuklara Dokunmak İçin Yaptım Herşeyi

Yazarın İnceleme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Hristiyanlığın Roma'nın Yıkılışındaki Etkileri
İspanya Bir Başka Avrupa

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Gelme Bu Gece [Şiir]
Nehir, Deniz, Sen vs. [Şiir]
Aşkı Küstürdük! [Şiir]
Bir Islık [Şiir]
Aşktan Korkan Adam [Roman]
Size Aşık Olabilir Miyim? [Deneme]
Bugün Seni Her Zamankinden Çok Özledim [Deneme]
Nefesimi keseceksin biliyorum! [Deneme]
Korkak Erkeklerden Sıkıldım [Deneme]
Aşk, askerlik, erkekler... [Deneme]


ESRA BAYKAL ÇETİNKAYA kimdir?

Arıza hallerin dışa vurumu

Etkilendiği Yazarlar:
Ahmet Altan,Murathan Mungan, Sait Faik, Alain De Paton


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © ESRA BAYKAL ÇETİNKAYA, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.