İnsan melek olsaydı dünya cennet olurdu. -Tevfik Fikret |
|
||||||||||
|
Odada gizlenmiş beş kişiyiz, odada sığıntı beş duvar, iliştirilmiş, unutulmuş, rutubetlenmeye bırakılmış beş yeni sayfayız.Rüzgardan sayfalarımız ve kafamız karışmış tel tel.Biz bunlarız.Yemek yemeden ve hiç yaparak bakınan ayrıntılar. Binanın altında, bir arabanın dışında bir duvar kenarına ilişkilendirildim.Anlamadın oysa sürpriz kıvamında ilişkilendirildim..Ağlamadım; seni üstünde son gördüğüm o kaldırım ağladı.Taksi vardı duran durmayan ve şoförleri taksilerin; bak onlar da ağladı.Durmak üzereyken taksici; güm gök üstüme patladı.İki yanak iki yanağa değdi, kokladık birbirimizi ve adım adım sırtım vardı, arkan vardı ve bir hikayen arkanda bıraktığın.İşte hiç yapıyor olmayı öğrendim bugünlerde.O gün ağlayamadım ama biliyor musun?Beni takside boğma planı yapıyordu tüm İStanbul ama ben hiç yaşlanmadım biliyor musun?Evini, içimde sustuğum gözlerini,kurumuş dudak derini,cebindeki elini,sahne kıyafetlerini,yağmurluğu,kuru havayı arkana iteceğin hikayeye dönüştüğüm taksi yollarına hiç taş dökmedim ben.Taş kesmedim henüz, ruh kestim ama.Aşk kestim,beni kesmedim hala, seni kesmedim.Ümitleniyorum sana, ağlamıyorum henüz.Hiç yapıyor ağlamıyorum. Yarın ellerini ağlıyorum diyelim ama,ellerini taşlara sürüyorum ve ağlara takıyorum diyebilelim en çok.Ellerinden çekiyorum bebeğim, ellerindi üstümde kalan çünkü ve o ellerden çekiyorum.Ağırlaşıyor beyaz mermerler, beyaz on mermer sana ait olan.Çekiyorum, onlardan.Çok, ağırım.Ağrıma gidiyor adın.Zamanı gördüm, sevişen saatler gördüm, akrebi gördüm, kaldırırdı kancasını ve yelkovanlarca tecavüz edebilme yetisiyle akrep.Dakikalara tik tak tecavüz sonrası sağlı sollu ok atan akrebi gördüm.Atan sen vardın bir de, damarlarımda biriktirdiğim sevişen saatlerde, dakikalarca akrep tadın vardı; sen vardın. Tırnaklarını yediğin sinirinde, bulaşıcı hastalık mayası var bilmelisin.Yüzünde sivrilen kaştan yapının altında çatırdayan küçük korkak kızın ağlamaklı hali var sonra.Sen o uyku hallerindeyken hiç yapıyor olmakla ilgili bir tarafım var benim.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © iLkEsU, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |