..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Bir kimse, neden oltasını, içinde tek bir balık olmadığını bildiği bir göle sarkıtır? -Adalet Ağaoğlu
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Günlük Olaylar > ESRA BAYKAL




7 Mayıs 2002
Zeytindeki Mucize!  
ESRA BAYKAL
Zeytindeki Mucize Sizi de Bulacak!


:BBHJ:
Hani bazı anlar vardır ya herşeyin size karşı olduğunu ve hayatınızın berbat devam edeceğini düşündüğünüz...Dünyanızın başınıza yıkıldığı ve Akut’un bile sizi kurtaramayacağını düşündüğünüz :) ...Her yer siyahtır ya , bulutlar sadece sizin tepenizde sanarsınız :) , papatyalar iğrenç kokar o anlarda...”Onlardan nasıl taç yapıp takıyor insanlar!? ” diye düşünürsünüz , sonra...Sonra her yerde yağmur damlaları vardır ya, etrafa baktığınızda yağmur damlalarından önünüzü göremezsiniz hani ...Bir sigara yakıp, iki dakika sonra yaktığınızı unutup ikincisini yakarsınız ve yaşlandığınızı da düşünürsünüz. Herşeyin üstüne bir de yaşlandınız tühhh!!! O gün de tesadüfen her radyo kanalı romantik ve manalı şarkılar çalar durur , ( yoksa siz mi bulursunuz o kanalları inadına ? ) , televizyonda hiçbir şey yoktur , evde bile yalnızsınızdır...Şu yağmur damlaları neden hala önünüzü kesmekte ?!


Sonra...Sonra bir anda güneş açar hani...Tüm kanallar ritimli şarkılar çalarlar , televizyonda en sevdiğiniz film başlar...( Tango ve Cash :) ) Sonra cevapsız bir telefon alırsınız , içinizden bile küfretmezsiniz hani...Acaba ? lar pek leziz gelir o saatlerde...Yağmur diner , ev insanla dolar , etrafta yemek kokuları ( acıktınız mı ? ) , gözleriniz bir göze takılır , karanlık değildir hani, zeytin gibi, simsiyah ama size pek bir aydınlık gelir hani ...Birden herşey pek güzel olur hani...Hani az önce o damlaların nerden geldiğini anlamadığınız gibi , nasıl gittiklerini de anlamazsınız...

İşte o anlar ben de kopan bu sıralar...Damlalar gitti, her yer yemyeşil :) Pardon simsiyah :) ama aydınlık...Zeytin'deki mucize :) Siyah Zeytin’deki ama....Artık duvar örmek için kullandığınız taşlar işinize yaramaz...Atın onları hadiiiii....Hayat sadece bu iki durum arasında geçen serzenişler...Kimsenin gamsız bir hayat yaşama lüksü yok ki buralarda...Elbette her gün ölümlülerle uğraşacaksınız, ölümsüz olmak için...Sizin farkınız burda olacak, onların hatalarına gülüp geçmeyi ve kendinizi unutmamayı öğreneceksiniz. Kendiniz öğreneceksiniz, sabrınızı, sevmelerinizi, sevmemelerinizi, yapabilirliklerinizi...Sonra Zeytin’in mucizesi sizi de bulacak...Birden açacak yapraklar, bir çiçek açacak, zeytin yağı olacak :)

Siz hayata en sabırlı aşık halinizle bakın, bakın bakalım o zaman da zor gelecek mi yaşamak ?





Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın günlük olaylar kümesinde bulunan diğer yazıları...
Aşk, askerlik, erkekler...
Olumlu Düşünün
Bana cevap hakkı doğdu!
Ben Çözdüm!!!
Tofita gibi hani, yıkılıoo!
yazarsal endişeler

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Size Aşık Olabilir Miyim?
Bugün Seni Her Zamankinden Çok Özledim
Nefesimi keseceksin biliyorum!
Korkak Erkeklerden Sıkıldım
Her Sabah Aynı Adamla Uyanmak...
Kadın Olmanın En Güzel Tarafı Erkeklerdir
Red Kid
Korkak Erkeklerden Sıkıldım - 2
Bir gün size ahlak-sız bir teklifle geleceğim...
Sizin hiç sıfır kilometre sevdanız oldu mu?

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Gelme Bu Gece [Şiir]
Nehir, Deniz, Sen vs. [Şiir]
Aşkı Küstürdük! [Şiir]
Bir Islık [Şiir]
Aşktan Korkan Adam [Roman]
Kurtlar Vadisi [Eleştiri]
İlk Gece Birlikte Olmayacak Hatun Aranıyor [Eleştiri]
Sevmedende Olur Diyorlar! [Eleştiri]
Benim Kocam Ab"ye Karşı [Eleştiri]
Reklamcılar ve Topluma Ettikleri [Eleştiri]


ESRA BAYKAL kimdir?

Arıza hallerin dışa vurumu

Etkilendiği Yazarlar:
Ahmet Altan,Murathan Mungan, Sait Faik, Alain De Paton


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © ESRA BAYKAL, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.