Gençliğinde müzik öğrenen, felsefeyi daha iyi anlar. -Platon |
|
||||||||||
|
“Hüzün çiçeklerini bilir misin? Sevgiyle koparıp Solduğunda ağladın mı hiç...” Mestane gecelerde Bakışın mehtabı yaralar İntizarın gizemine sokulup Umut taşır düşlerin Berzaha kadar… Leyli fer’e matem vurur /hasret vurur Birde sensizlik… Bir ateş ki sinemde Nedametle tutuşan Ay vakti süzülürken /acımasızca Bulut kızıl / deniz kızıl Batan güneşe ağlayan Duygularım kanamadan /susuyorsa kelimeler /şiirler Her dem yoldaşım olur —ölümsüz malihulya- Deniz Yıldızı Aşkımızın ömrü Kelebekler gibi Rengârenk / bahar kokulu Mor ebru tadında Kısacık… Yârı / yarını olmayan - 2 - Gülzarındaki ki encam Masum / mahzun heyula —Dayanamıyorsan- Yüreğini avuçlarıma bırak Yıldızlar üşümesin gözlerinde Salıver umutlarını gökyüzüne Süreyya’dan uçurtmalarla Bir sabah; Ankara’ya uzatıp ellerini -dokunurken yaralarıma- /ağustos kokulu mutluluklar /didârını ıslatırsa Boğazında düğümlenip hıçkırıklar -------------------------------------- Deniz/i göremezsen bir daha /denize görünmezsen Yıldızlar kayarken İstanbul’dan /Karadeniz’e Umuda vurup gönül zincirlerini Son sözlerini söyleyerek ------------------------------ Seni sensiz yaşatan Şair yaşarken ölür Unutma ki deniz yıldızı Dokunduğun her akkor Yüreğimde bir hançer Hicranla yanar bedenim Ruhum tarumar olur Kelimeler/de susar Şair sensiz gömülür - 3 - İstanbul’a kar yağıyor /yüreğime kar Gözlerimdeki bulut /yağmuru arar Gökkuşağı tadında Suya renk veren /hatıralar Denizyıldızı da olsa Uzaklaşıp masivadan Yükselip yüce aşka Ayrılık; Kavuşmaktır sevgiliye Bilesin yâr…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Mustafa ATİŞ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |