..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Sevmek bir başkasının yaşamını yaşamaktır. -Balzac
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Roman > Parça > Yasemin İnci




7 Nisan 2008
Verilen Sözler Tutulur Mu? Öldürülür Mü?  
Hayat; çok pencereli bir binadır. Her pencereden farklı görünür.

Yasemin İnci


Güzel gözlüm... Sana ne söylemem gerektiğini artık bilemiyorum. Çünkü bildiğim bütün yöntemleri denedim ve bilmediklerimi de senin için öğrenip uygulamaya çalıştım. Belki düzeliriz diye. Aramıza ördüğün duvarları yıkarız da ilk zamanlarda olduğu gibi yakın oluruz hayaliyle yapılmış eylemlerdi o yapılanlar.


:CAFJ:
Güzel gözlüm...

Sana ne söylemem gerektiğini artık bilemiyorum. Çünkü bildiğim bütün yöntemleri denedim ve bilmediklerimi de senin için öğrenip uygulamaya çalıştım. Belki düzeliriz diye. Aramıza ördüğün duvarları yıkarız da ilk zamanlarda olduğu gibi yakın oluruz hayaliyle yapılmış eylemlerdi o yapılanlar.

Peki şimdi ne yapmalıyım? Ya da sen ne yapmaktasın? Yaptığım şeylerle kendimi ne derece de ifade ettim ya da sen ne derece de beni anladın?

Zaman akışında karşılaşılan fırsatlar; hızlı akan nehirlerdeki nadide balıklar gibidir, yakalamasını bilip değerlendirene. Farkındayım, fırsatlardan korkar olmuşsun.

Kalbe düşen sevda asla yer değiştirmez, dallanır budaklanır, zaman gelir hazan olur yaprakları dökülür, kar yağar don olur ama illa ki güneşi her mevsim görür, baharı mutlaka yaşar, en azından için de yaşar... Ben artık o baharı içinde yaşayanlardan olacağım belkide...

Hayat; çok pencereli bir binadır, her pencereden farklı görünür. Sorun; aynı pencereden bakmayı birbirimize öğretemediğimizdendir.

Bazen düşündükçe çıldıracak gibi oluyorum. Bazen düşüncelerime gem vurup duymazdan geliyorum. Sana anlatacağım çok şey var aslında ama anlatamayacağımdan anlayamayacağından korkuyorum.

İtiraf etmeliyim ki, seni uzaklaşırken gördüğümde gideceğini hissettiğimde bir korku sarmıştı da sığınacağım bir yer aramıştım. Meğer hiç te uzak değilmiş o yer bana. Öyle bir yer öyle bir dünya ki, istediğim an giriyorum, seni arzuladığım halle yaşatıyorum. Yönetim benim, prenses benim, sevgilin benim. Benim için herşeyini feda edecek çılgın aşık sensin. Maddi dünyanın hal vaziyetlerinden kurtulur kurtulmaz gizlenip yaşadığım yer burası. Yerini kimsenin bulamayacağı, ikimizin manevi dünyası...

Bununla yetinmeyi öğrenmeliyim belkide üstüne gelmemeliyim bunlarla. İşte... Sana anlatacağımı çekinerek anlattım. Küçücük bir umutla kocaman hayallerle mutlu olmayı başarmalıyım. Ne dersin ruh eşim hayat arkadaşım sevdiceğim! Sence de ben bunu başarabilir miyim?

.Eleştiriler & Yorumlar

:: başarı başarının anahtarıdır:)
Gönderen: Erdal BABÜR (edlbbr) - ZamanTüneli® / , Türkiye
25 Mayıs 2008
tebrik ederim yasemin yine güzel duygularını döktürmüşsün..tekrar oku oku doyamadım.devamını bekliyorum..sevgiler...




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın roman ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Özgürlüğün Damlaları 6
Özgürlüğün Damlaları 8
Özgürlüğün Damlaları 4
Özgürlüğün Damlaları 3
Özgürlüğün Damlaları 7
Özgürlüğün Damlaları
Özgürlüğün Damlaları 2
Özgürlüğün Damlaları 5
Özgürlüğün Damlaları 9

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Cennet Vatanımın Mor Dağları [Şiir]
Güzel Din İslam [Şiir]
Kibar Kurt [Öykü]
Çapgöz [Öykü]


Yasemin İnci kimdir?

Yoluma devam ederken önüme çıkan her renkte kutsallığı düşünürüm. Sevginin gücüyle engellerin aşılacağına inanırım.

Etkilendiği Yazarlar:
yazılarını beğenerek okuduğum yazarlar ve insanlar


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Yasemin İnci, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.