Hiçbir zaman karakterlerimin hüzünlü olduklarını düşünmedim. Tersine yaşam dolular. Trajediyi seçmediler, trajedi onları seçti. -Juliette Binoche |
|
||||||||||
|
Herkesin bildikleri değil canımı yakanda Bilinmeyenler kor oldu sensiz obamda. Gecenin rehaveti değil yüreğimi korkutan. Güneşidir gündüzün hayal bozduran Virane bitik bir şehrim mi diye Uğrayan olmaması canımı sıkan Bitiremiyişlere akan her damla yaş. Görülemeyen finishlere talip olmak aşk Olumsuzluk değilde canımı sıkan O suskun ben suskun viranım viran. Yürekten çalınan bu sözleri okuyan. Güler misin? ağlar mısın? cahillik yaman Seni senden geçtim yinede Yaren bilmemektir canımı sıkan Beklerken dostlardan ağlayacak omuz. Hayla mı? sorusunu duymakmış kor. Yanmak değilde bilirsin aman Aşkı bilmeyene anlatmaktır canımı sıkan. Sonlara başlara gebe iken dünden Seni bitiremeden git demeleri neden. Sensizlik değilde bilirsin neden Konuşamadan gitmektir canımı sıkan. Son mektup, son şiir, son şarkı yalan Senken içimde satır satır yaşayan. Yazmak değilde bilirsin aman Sözler biter korkusudur canımı sıkan. Sen bilirsin ben bilmem cahilim inan Senden gerisi aşkım da yalan. Ağlasam haya yok kalmadı inan. Yanlış anlamandır canımı sıkan. Bir yürüyüş edeyim derken sensiz virane. Melekler seyreliyor canan var canan. Canan değilde bilirsin aman. Canansız candır canımı sıkan. Gözlerinde saçlarında ayrı güzellik. Gözümden görmeyene acep nedenlik. Bir başkası değilde bilirsin aman. Değerini bilmeyecektir canımı sıkan. Geceleri severim bilirsin. Her gece yine yolunu beklerim. Umudum yine umuttur lakin. Umudu bitiren güneştir canımı sıkan.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Hüseyin Uludüz, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |