Hala çevrende bulabileceğin güzellikleri bir düşün ve mutlu ol. -Anne Frank |
|
||||||||||
|
En mükemmel şeydir. Anlayamazsın, tanımlayamazsın Çoğu zaman Kendin bile inanamazsın. Değil ona kendine bile söyleyemezsin Yıllarca içinde tutar, Kalbinin en derininde saklarsın Susarsın, ağlarsın ama kimse görmez Haykırırsın yırtarcasına boğazını Kimse duymaz Seversin en derinden ve yürekten Ama kimse bilmez Ve sen yine ağlarsın. Geceler bilir nasıl yandığını Külsüz, dumansız Geceler bilir nasıl sevdiğini Koşulsuz ve şartsız. Geceler bilir uykuya hasret kalan Gözlerinden Nasıl yaş yerine kan damladığını. Sonra zaman geçer ve alışırsın Günleri usanmadan tek tek sayarsın. Yetmiş yedi olunca, Benim şimdi dediğim gibi “Yetmiş yedi oldu” dersin, “Olmaz dediğin günden bu yana Tam yetmiş yedi oldu” dersin Sonra da oturur şiir yazarsın Sana Nil Burak, Semiramis Pekkan eşlik eder Gecelerin sessizliğini Bozarsınız beraberce Sonsuzluğa uzanırsınız O güzel plak sesiyle Karanlığı yırtar Aydınlığı yaratırsınız Bilinmez yerlerde Güneşi görürsünüz Derinliklerde. Sen onu beklerken Hayat devam eder Anlamaya başlarsın O sevmeyecek Beklemeler boşa O gelmeyecek. Başka eller tutar Başkalarını sararsın Başkalarını koklar Başkalarıyla sevişirsin. Tenin başkasının teniyle birleşir O an lanet okursun kendine Nefret edersin kendinden, her şeyden Ağlarsın sessizce Yine kimse görmez. Anlarsın olmuyor, olmuyor O olmadan olmuyor O olmadan geçmiyor günler O olmadan bitmiyor acılar O olmadan dinmiyor yaşlar. Ve sona gelirken yarın dersin Yarın ne olacak dersin Yarınını düşlersin İsteseydi bütün ömrünü Onun yanında tüketmeye hazırdın Hala da hazırsın Ama dersin ben bütün ömrümü Senin gölgen gibi Peşinde koşarak geçiremem ki Ve sona gelince gidersin Yenilmişsindir Her şeyi bırakır, kaçar gidersin Aşkını da bırakırsın Ama ona direnemezsin O seni bırakmaz Kalbini ele geçirmiştir Ondan başkasını istemez, almaz Ve seni yalnızlığa hapseder Sen yine ağlarsın Ve seni yine kimse görmez İşte Aşk böyle bir şey Yaşamayan bilemez.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Hacı Bayram ÖĞÜR, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |