Bir deliyle başederken, yapılacak en mantıklı şey normal rolü yapmak. -Herman Hesse |
|
||||||||||
|
Açık mavi, kocaman kolları olan Bir mektup kağıdıyla göndermeyi Öyle çok isterdim ki… Karşı konulmaz bir uzaklık aramızda Göğsüne yaslanıp uyumama bile izin yok! Uyuyamadığım için Sabahları sade şekersiz kahveni de yapamıyorum Affet sevdiğim… Belki de bu yüzden hep, Sıcacık ve huzur dolu bir omzun Adam gibi adamın yoksuluyum Tek dev adam sensin bu gezegende belki Şimdi farkettim sevdiğim… Içinde biriken sesleri söylemeyince insan Çığlığı icat etmiş olmalı… ben susuyorum! Adına uzaklık denen yerlerden Sana gözyaşlarımı gönderiyorum…kocaman kolları olmayan Affet sevdiğim…. Ben sana nasıl anlatayım şimdi Buralarda çoook uzaklarda Dağlar, okyanuslar aşmanın olanaksızlığını Nasıl anlatayım şimdi sana? Bazı geceler bulutların içip içip aralarında kavga ettiğimi Martıların yüzlerini rüzgara dönme nedenini Sonsuza dek özlenenler gibi Kanadı kırık düşler büyütüyorum beklerken seni Açık renk kalemlerle çizilmiş, çok şey var sana söylenecek Ben söyleyemedim, sen anlamadın Altını çizmeyi bile unuttum belki “ Seni Seviyorum “ ların Affet sevdiğim… Sana senden sonra aşk adına ısınamayan bir kalple Seni bekleyen gözler Ve artık kuşburnu kokusu aldığında Sızlayan bir veletin burnunu gönderebilirim… Yuvası karıncalara bırakılmış bir aşk Islak ve hala bekleyen uzun kirpikler Çay bardağındaki dudak payı kadar yakın eller Gittiğinden beri beni koynuna almayan bir İstanbul gönderebilirim… Affet sevdiğim… Artık yağmur sonrası, Dilekler tutuyorum gökkuşağının mavisinden ikimize Başımı kaldırıp bakıyorum uzak olan her yere… …. Diyorum ki…. “yalnızlığa alışmalı mıyım sence?”
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © S e m r a B a k a n, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |