SEÇİM GELDİ VAATLER BAŞLADI
Seçimler geldi mi partileri bir telaş alır her vatandaş birinci sınıf vatandaş oluyor her ne hikmetse seçim bittimi bakışları değişiyor.Aday adayları halka gidip ben adayım diyemiyorlardı şimdiye kadar. Diyecek yürekleri yok sanmayın ya parti de birileri kızarsa diye korkuyorlar.malum burası Türkiye her partide zihniyet aynıdır değişmez bunlar bilinen şeylerdir biz vatandaş cephesine bakalım. Hayatında ROMAN.vatandaşlarının yaşamı hakkında bilgisi olmayanlar gidip roman vatandaşların yanında yer alıyor benim aziz hemşerilerim diyor .Bu kadarına da pes denir .Hani daha düne kadar vatandaş değildi adı başkaydı şimdi birleri ROMAN ların tanınmış simalarını yanına çağırıyor Diğer biride ROMAN vatandaşlarının ayağına gidiyor Allah ı nı seven bana desin siz hiç onların sofrasında yemek yediniz mi ben çok yedim onların ne kadar mert insanlar olduğunu gelin bana sorun siz hiç onların insan lığını bilir mi siniz ben bilirim. Diğer tarafta ALEVİ vatandaşları vatan haini gibi görenler bugünlerde alevi vatandaşlarının yanında yer almaya hazırlanıyorlar çıkıp bende aleviyim demedikleri kalıyor. Daha yakın tarihe kadar kötülediğiniz insanlar bugün nede kıymete bindi birden bire aziz vatandaş oldu aklınıza şaşarım bu ne iş anlamadım. Onlara ne diyelim onlara da maşallah diyelim. Diğer taraftan birileri çıkıyor ben hükümetin yıkılmasını istiyorum diyor daha iyisini yapmaya adayım diyor .diyor da diğer taraf tanda bu hükümetin yaptıklarının arkasında yim diyor hem beğeneceksin hem de yıkacak sın bu zihniyete ne diyelim. Bir maşallahta onlara gelsin kısaca biz ROMAN ’ları ve ALEVİ ’leri düşündüklerinden yada sevdiklerinden değil sadece oy avcılığı yapmaya çalışıyorlar bizde eskiden yapılan partizanlık yine devam başka bir şey değil. Bence başka bir şey beklemek hayal olurdu.bu zihniyetle bizden oy isteyenlere ne derseniz deyin karar sizin sevgili dostlarım .Seçim şimdiden vatana millete hayırlı olsun.