..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Yaşam kısa, sanat uzun, fırsat aceleci, deney aldatıcıdır. -Hippokrates
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > İstanbul > serpil dilbaz




8 Mart 2011
Yarın Gece  
serpil dilbaz
yarın gece 95,6 frekansında 00:30 da gecenin içinden programındayım şiir kitabım "gelişigüzel - serpçe" yle


:BCDB:
burada da yazmıştım dileyen olursa kitabımı seve seve gönderirim diye ama ilginçtir ki 1 kişi bile çıkmadı! ne düşüneceğimi bilemedim.?!. yani edebiyat sitesinde bile olsa bedavaya da versen bir kitap istenmiyor. yemin ederim şiirler bombalı ya da virütik değil(!)

her neyse belki yarın gece dinlemek istersiniz belki biraz daha toplumsal güvenimiz artar.


.Eleştiriler & Yorumlar

:: öyle demeyin
Gönderen: a. gürsel güvensel / , Türkiye
8 Mart 2011
Öyle demeyin, Serpil Dilbaz, ben sizin hotmail adresinize, daha o gün, çağrınıza teşekkür ederek bir e-mektup yolladım ama, sizden maalesef herhangi bir yankı gelmedi.




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Algı Değişikliği
Hayat Dersleri (5 Madde)
Kardan Gelenler...
İlişkiyle Cep Telefonu İlişkisi
Sistem Seni Korusun
Doğru - Gerçek ve Hiç
İkibinon

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Aşkın Yaşı [Şiir]
Çocuk Kahkahası [Şiir]
Özgürlük [Şiir]
Kapan [Şiir]
Bu Merak [Şiir]
Benzin [Şiir]
Gülüş Perdesi [Şiir]
Yağmamur [Şiir]
Çim Kokusu [Şiir]
Bir Gülüş Perdesi [Şiir]


serpil dilbaz kimdir?

HİÇ OLMADI İDDİAM “BEN ÇOK İYİ YAZARIM” DİYE ZATEN OLAMAZ DA. . . AMA ŞUNUN DÜŞÜNÜLMESİNİ ÇOK İSTERİM OKUNAN HER KELİMEDE, BİR KIVILCIM OLSUN İÇLERDE VE GÖRÜLSÜN O AYDINLIKTA, ANLIK DA OLSA, KELİMENİN ARKASINDAKİ ZEKA. . . MESELA :P HALA KORKUYORUM AÇIKLARDA. SU SENİ KALDIRIR AMA KARIŞMAZ ÇIKARSA KARŞINA AZGIN BİR KÖPEKBALIĞI. KÖRDÜR AMA BIRAKMAZ SENİ KENDİ SULARINA, HELE YABANCI OLDUĞUNU BİR ANLARSA!!! TEHLİKE SUYUN KENDİSİ DEĞİL KENDİSİYLE GETİRDİKLERİDİR. . . KISACA DEMEK İSTEDİĞİM İÇİNİZ NE DİYORSA ONU YAPIN. BEN DENİYORUM, HEP DENEDİM, KORKUYORUM AMA HALA DENİYORUM. BEKLEMİYORUM HİÇ BİR ŞEY, YAŞAMI ANLAMAYA ÇALIŞIYORUM. DİYORUM Kİ: BİR ŞEY VAR BİLİYORUM, BU BEKLENTİSİZ HAYATIMI ONA ATFEDİYORUM. . .


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © serpil dilbaz, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.