..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Sanat hem bir coşma, hem bir yadsıma işidir. -Camus
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > İlişkiler > Alp Şahin




16 Mart 2018
Vice Versa  
Alp Şahin
Derin mevzudan yani asktan girerek baslayalim konumuza… Iki taraf vardir. Aci cekip sevenler ve aci cektirip devam edenler… Bunlar ying yang gibi kendi iclerinde doner dolasir. Bazen aci cekip seversin, bazen de aci cektirip devam edersin.


:ADAD:
Derin mevzudan yani asktan girerek baslayalim konumuza… Iki taraf vardir. Aci cekip sevenler ve aci cektirip devam edenler… Bunlar ying yang gibi kendi iclerinde doner dolasir. Bazen aci cekip seversin, bazen de aci cektirip devam edersin.

Nasil yani deme de dusun bir kere. Yasadigin ask acilari teker teker gelsin aklina. Iliskiyi kurtarmak icin yaptiklarin, savasmalarin ve her seye ragmen israrlarin… Olmuyor degil mi? Biliyorum mantikli sebepler ariyorsun, her seyi uzun uzun dusunuyorsun ama olmaz. Olmaz iste… Bir kere sen o zamanlar anlayamazsin ama isin buyusu kacmistir karsi tarafta… Kendini yenile, hatalarini duzelt veya ne bileyim bak son kez yaziyorum, bir daha da yazmayacagim deyip iki gun sonra dayanamayip tekrar yaz ama olmaz. Hatta abartip ters psikoloji ile davran. Sen kimsin ya? Edasiyla baska birilerini bul, fotograflarda o kiskansin diye hep gul, arkadaslarinla ortamlara ak, sosyal medyalardan hikayeler patlat ve bekle… Evet! Bekle! He bekle bekle, gelir. Nereye gelir? Olmaz arkadasim olmaz! Niye olmaz? Cunku o yasayacaklarini yasaman gerekmistir ve roller artik degismistir. Kendin gibi biri, yurekten seven biri cikmistir karsina. Oyle ya yasattiklarini yasarsin ama yasadiklarini da yasattirirsin.

Tam istedigim gibi biri derken zamanla sende bir seyler kopmaya baslamistir. Anlam verememissindir. Cunku guzel gitmistir her sey ama sonra ne bileyim ya olmuyor sanki derken bulmussundur kendini. Sana da bir yanlisi olmamistir halbuki! Biraz zaman gectikten sonra bu durumu citlatinca, mesajlar gelmeye baslar. Giris bolumunde buyuk bir sok yasar karsidaki ve kisa tepki mesajlari atar. Gelisme bolumunde arka arkaya mesajlar, yok israr etmicem ama lutfen cozelim konusmalari kendini gosterir. Finalde de peki sen bilirsin denip, kufur kiyamet edilip melankolik sarkilardan paylasimlar yapilir. Sen de yettin deyip basarsin engeli. Sen ve karsindaki bunlari yasarken o zaman kafana ansizin dank eder. Artik sen aci cekip seven degil de, aci cektirip devam eden olma yoluna girmissindir.

Sana aci cektirip devam edene de inceden ”ya zamaninda hakliymis valla” dersin ama yine de onun gibi olmak istemedigini de bilirsin. Cunku karsindakine neler hissettirdigini, kendin de zamaninda yasadigin icin bilirsin. Aslinda o aciyi ceken sensin. Elinde acidan kurtarma sansi olup da son karari verecek olan mercek de sensin. Oyle ya, sana deger veren birini sirf sen artik istemiyorsun diye birakip, ona aci cektirip hayatina devam mi etmeli? Bence etmemeli… Bu kisir dongu de boyle gitmemeli.

Ne kadar bu dongu yani bir aci cekip severken, bir de aci cektirip devam ederken bulsak da kendimizi bence bizi sevenlere ikinci bir sans vermeliyiz. Boylelikle Evren yasadigini yasattirma firsati vermesine ragmen kendinin daha iyi oldugunu gosterebilirsin hem de aci cekip seni seveni uzmediginden baska olasiliklara ve beraberinde yeni sanslara yol verirsin. Demem o ki carklarin degisimine izin verin! Size sunulan cozumleri de karar zannetmeyin! Gercek karar, farkliliktir.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın İlişkiler kümesinde bulunan diğer yazıları...
Çatlama ve Çatlatma
Jaleo
Evlilik Kurumu
Amin Diyelim
Tanrıça Hera
Çekilememek
Kalp...
Vicdan
Herşeyime
Ne Fark Eder?

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
89 Model Siyah 911 Porsche Carrera
Bir Avuç İyi İnsan
Biraz Ara
Haklısın
Azmi Karamahmutoğlu
Kasa Bira Almış Bilmem Ne
İyi Biri
Kadersel Realite
Gece Gündüz
Kum Saati 02: 00

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Biri Olmadan Diğeri Olmaz [Şiir]
Hava, Kova [Şiir]
Vatan [Şiir]
Seçim [Şiir]
Ofis Hayvanı [Şiir]
Öngörü [Şiir]
Müslüman [Şiir]
Üç İlahi Din [Şiir]
Sümükdaroğlu [Şiir]
Dedekuş [Şiir]


Alp Şahin kimdir?

Deneme ve elestiri agirlikli yazmayi seviyorum.

Etkilendiği Yazarlar:
Machiavelli, Nietzsche


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Alp Şahin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.