Bir ülke bağımsız olmadan, bağımsızlık da erdem olmadan ayakta duramaz. -Rousseau |
|
||||||||||
|
Bir de sesiyle seven, sarıp sarlamayan, iliklerimize kadar yumuşatan, içimizdeki denizi çarşaf gibi sakinleştiren, durulaştıran insanlar vardır uzağa gitmeye gerek yok mesela çok kıymetli değerimiz, milli sunucumuz, haberci, gazetecimiz Halit Kıvanç. Keşke bu satırları kendisi yakınımızdayken yazsaydım. Bu pişmanlıklarımız maalesef hep var. Akıllanmıyoruz nedense. Sanki ölüm gerçeği yalanmış gibi. O kadar üzgünüm, üzgünüz ki. Ruhunun güzelliği yüzünde, sesinin renginde olan asil, samimi, kaliteli, hakiki bir beyefendiyi kaybettik derken aslında ülkece böyle üstün vasıfları mütevazı bir kişiliğe katık eden çocukla çocuk olabilen, mesleğiyle tarih yazan bir ağabey kazanmışımız. Bunu hüznümün içine gurur sığdırarak söylüyorum. Ulu önderimiz Mustafa Kemal Atatürk'ün sayesinde dünyanın dört bir köşesinden yurdumuza gelen çocukları misafir ettiğimiz 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı Halit Kıvanç ile bütünleşmişti adeta. Yazmakla bitiremem başarılarını. Spor, haber, magazin, müzik, sanat, edebiyat dünyası daha doğrusu herkes yasta. Bizleri belki de en çok etkileyen her şeye rağmen yüzünden eksik olmayan o sıcacık gülümsemesi, içten bakan güzel gözleriydi. Mekanı cennet olsun. Hepimizin başı sağolsun. Seni unutmayacağız Halit Kıvanç. Sesin bizimle, dualarımız sizinle.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Aysel AKSÜMER , 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |