Yaşam kısa, sanat uzun, fırsat aceleci, deney aldatıcıdır. -Hippokrates |
|
||||||||||
|
Bu coğrafyada ne yazık ki hep savaş olmuştur… Emin olun ki biz öldükten sonra da devam edecektir… Niye? Dünya’daki en verimli ve en güzel topraklara sahibiz de ondan… Kuzey’e gidiyorsun İngiltere havası… Güney’e iniyorsun İspanya sıcaklığı… Aman burası çok sıcak diyorsun gidiyorsun Batı’ya, buluyorsun pek şahane bir İtalya havası… Beni hava civa bağlamaz dersen de gidiyorsun Doğu’ya, görüyorsun geçmiş yıllardaki tarihi, medeniyeti ve belki Sümbül kokan Dağlardaki salt kimsesizliği… Dolayısıyla… Madem burası altın değerinde bir yer… Madem bu toprakların kurucusu asker asıllı başarılı bir komutan… Madem bizlere demokrasiyi, ilkeleri ve yeni düşünceleri getiren yine bu kişi şakır şakır Fransızca konuşabilen, geometri kitabı yazmış ve Batı’ya politika öyle olmaz böyle olur deyip politikayı öğreten bir deha… O zaman şunu sormamız gerekmez mi? Niye bu parti kaç senedir kimsesiz? Niye bu partiye doğru bir lider gelmiyor, gelemiyor? Tercih etmek zorunda kaldıklarımızı da görüyoruz… Öyle ya… Düşünün… Elinde 100 küsür yaşında bir parti adı var… Teşkilatlanma var… Parti il binaları, yedi sülalesi parti için mücadele etmiş tayfa var… Bu zamana kadar hala halk tarafından seçilemiyor ve tercih edilemiyorsa suç kimde? Bu topraklara hayat verenlerle aynı fikirde olup yeni bir alternatif üretenlerde mi? Yoksa her seferinde güçsüz liderde ve sistem böyle deyip bu liderlere boyun eğenlerde mi? Düşünmeli bunları.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Alp Şahin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |