..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Benim yaradılışımda fevkalade olan birşey varsa, Türk olarak dünyaya gelmemdir. - Atatürk
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Eleştiri > Tarihsel Olaylar > Alp Şahin




10 Haziran 2023
Ya da  
Alp Şahin
Koyun gibi ya bu salakları tekrar tekrar destekler, bir şeylerin değişeceğine inanırsınız bu bir seçenek… Ya da...


:CEI:
Ne yazık ki dediğim ve ön gördüğüm hemen hemen her şey vakti zamanı geldiğinde çıkıyor…

Neredeyse 1.5 sene boyunca akli selim insanların yaptığı gibi bir şeyleri yazmaya ve anlatmaya çalıştım… Salakdaroğlu aday olmasın dedim… Niye? Herhangi bir salak; hangi mevkide ve güçte olursa olsun salaktır ve beraberinde bu salaklığından ötürü kaybetmeye mahkumdur da ondan.

Haliyle… Bu salak; inatla kendini aday gösterdi, doğru insanların geleceğini kararttı, beraberinde %1’lik seçmeni olmayan parti ve kişilere milletvekilliği ve güç sattı… Bu yapılan; baktığında Haindaroğlu olmak değil de nedir ki? Öyle ya… Senin yerine her açıdan daha iyisi gelebilecekken bu ısrar niye? Bu mu Alevilik? Bu mu Atatürkçülük?

Tabi çoğunuz Kuran ve Nutuk okumadığı beraberinde de siyaset sanatını da anlayamayacağı için… Bazı gazeteciler yakın zamanda ‘’cesur sorular’’ sordu, sormasına da müsaade edildi… Niye? Salakdaroğlu’nun ipi çekildi de ondan… Yoksa o salak, o kadar da salak değil… Niye? Çünkü o salağın kanında Sinsidaroğlu’luk da akıyor da ondan… İnce’den doğru insanları yok edebilmesi de ondan.

Dolayısıyla… Yine aynı şeyler olacak ki; defalarca yazmaktan sıkıldım… Bu salağın yerine gelecek olan da kaybedecek… İster şu olsun, ister bu, ister İmam’ın oğlu… Niye? Çünkü bu parti Atatürk CHP’si değil, çünkü bu parti ilkesiz, çünkü bu parti Yeni CHP…

Bu yüzden… Koyun gibi ya bu salakları tekrar tekrar destekler, bir şeylerin değişeceğine inanırsınız bu bir seçenek… İktidara itaat etmeniz gerektiğini kabullenirsiniz bu da bir seçenek… Ya da farklı seçenekleri izler, onlardan ümit beklersiniz bu da bir seçenek… Ya da…



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın tarihsel olaylar kümesinde bulunan diğer yazıları...
Kötüler ve İyiler
Bezgin Kahraman
Iv. Murad
Özkan Uğur
Yarasa – Kasım 2022
Yeniden Memlekete Zafer
Kimsesiz Parti
Yugoslavya
Tokyo
Hem Laik Hem Müslüman Olunur

Yazarın eleştiri ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Trump Zaferi
O Osmanlı Subayı
Kopuk Kopuk
Şeytan ile Rabb
Timur
Şehzade
Düşman
İnsanımsı Yaşam Formları
İsrail ve Hamas
İşine Gelirse

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Ofis Hayvanı [Şiir]
Öngörü [Şiir]
Biri Olmadan Diğeri Olmaz [Şiir]
Vatan [Şiir]
Hava, Kova [Şiir]
Seçim [Şiir]
Müslüman [Şiir]
Üç İlahi Din [Şiir]
Sümükdaroğlu [Şiir]
Dedekuş [Şiir]


Alp Şahin kimdir?

Deneme ve elestiri agirlikli yazmayi seviyorum.

Etkilendiği Yazarlar:
Machiavelli, Nietzsche


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Alp Şahin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.