Hiçbir şey insan kadar yükselemez ve alçalamaz. -Hölderlin |
|
||||||||||
|
Öncelikle hatırlatmak isterim ki, izin verdikleri için böylece rahat rahat yazıp tatava yapabiliyorsunuz… İki höt deseler, hiçbir paylaşım yapamayacak kadar korkak olduğunuzu; siz de, ben de, onlar da, diğerleri de, ötekileri de biliyor… Farz-ı misal cesaret örneği gösterdiniz… Onlar da kapınızı çalıp sizi aldı diyelim… Kim arkanızda olacak? Atatürk’e laf edenleri danışmanı yapan dedeniz mi yoksa cahil cühela belediye başkanları mı? Canımsınız ama kafayı çalıştırın be artık… O işler sandığınız gibi olmayacak ve kazanamayacaksınız. En acısı onlar düşündüğünüz ideada olmayan kişiler… Haliyle; her bir paylaşımınızın ve yazdıklarınızın iktidar mensupları ile paylaşılabileceği gerçeği varken ve yine, iktidarın vakti zamanı geldiğinde, sizi istediği gibi yargılama hakkı olduğunda ne olacak? İki gözyaşı… Sonrası? Acı ve unutulma… O zaman niye gündemin belirlediği ve iktidarın bilerek izin verdiği konularda tatava yapıp, paylaşımlar yapıyorsunuz ki? Niye günün kahramanı; sırf cinsel tercihi sayesinde gündeme düşen amma velakin kötü performansı ile takıma o kadar da çok katkısı olmayan biri oluyor? Niye günün kahramanı Küba topraklarında doğmuş, muazzam bir hayat hikayesine sahip olan ve bu bayrak için savaşan biri olmuyor? Baktığında… Milyonlarca korkak çöl faresi vatanlarını terk edip sessiz istilaya geldi… Türk vatandaşı da oldu… Bu vatana ve millete katkıları ne? Sıfır… Sıkıntı çıkarmaları ve vergi vermemeleri de cabası… Fakat Kübalı bir kadın geldi ve Ne Mutlu Türküm Diyene kafasında takımındaki Türklerden daha iyi bir performans sergiledi… Bu kadını övmek, tıpkı onun gibi vatanımıza zaferler katanları, katabilecekleri konuşmak yerine niye cinsel tercihi farklı olanları tartışıp bölünmeye gidiyoruz ki? Bu yüzden değil Küba, değil Amerika’dan… İster İspanya’dan, ister Avustralya’dan… Bu vatanın toprakları; kendini Türk hisseden, kadın erkek demeden herkese açıktır… Yeter ki Ne Mutlu Türküm Diyebilsin… Sonrası zaten geliyor… Teşekkürler Vargas… İyi ki senin gibi güçlü bir Türk kadınımız var… Önce senin, sonrasında diğer Türk kadınlarımızın sayesinde bayrağımızın dalgalandığını cümle alem gördü… Nice seneler görecek de inşallah… Geri kalan muhabbetler tamamen tatava... Tıpkı koskoca Osmanlı İmparatorluğu'nda Osman Bey, Fatih Sultan Mehmed, Yavuz Sultan Selim, Çelebi Mehmed, IV Murad gibi yiğitler varken diğerlerinin yolunun yol sanılması gibi...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Alp Şahin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |