"Usun ve deneyimin aksaçlılarınki gibi, ama yüreğin masum çocuklarınki gibi olsun." -Schiller |
|
||||||||||
|
Bu sen misin, nasıl, anlamadım? Olmaz artık eski ben değilim Gözlerini öyle yapma sırası değil Hem artık o şiir seni hatırlatmıyor Sana okumuştum hatırlasana, O adamın ikimiz için yazdığı Hem artık ben ben değilim En fazla kırık bir kalp ve hüzün... (Bak ben sana okuyorum bu şiiri Gözlerinin emsali yok biliyor musun? Daha nasıl söyleyeyim bilmiyorum Anlasana işte seviyorum Sazım şahit, sesim şahit....) O zaman yıldızlar daha mı parlaktı? Daha mı çocuktum, daha mı yalnızdım? Ama şimdi artık değil uykusuzum Geceler daha karanlık daha yorgunum Hem artık o şiir seni hatırlatmıyor Sana okumuştum hatırlasana (Bak bu senin gözlerin var ya Ne denir bilmem ki bulamıyorum Elim ayağıma dolanıyor Bir damla gözyaşı anlatır mı? Anlatamıyorum işte anlasana Nasıl diyeyim daha? Ellerim şahit Tellerim şahit.....) Bu sen misin şimdi gerçekten sen misin? Yüzünü göremiyorum yaklaşsana Ellerin gene o ellerin mi? Gözlerini öyle yapma sırası değil Değil artık eski ben değilim Ansızın gece oluyorum Yapayalnız sokağa dökülüyorum Sana okumuştum hatırlasana En fazla kırık bir kalp ve hüzün.. (Daha ne diyeyim anlasana Seni dünyalar kadar, seni ekmek gibi Bak ben sana okuyorum bu şiiri Gözlerinin emsali yok duyuyor musun? İçim git gide daralıyor Bu ne biçim işkence nasıl tutsaklık, Çiçeğe su verir gibi seni Nasıl denir bilmiyorum Gözlerim şahit Gözlerin şahit.....) Yok bu sefer eminim hayır Hem artık o şiir seni hatırlatmıyor Gecelerim çok karanlık göremezsin Ellerini çek sana söylüyorum Üşür ellerin dokunma, sana diyorum Artık tenhayım sessizim anlasana Anlasana bu Hüzzam sana ağır.... (Nasıl anlatsam bilmem ki Bak ben bu şiiri sana okuyorum Baştan ayağa “sen” im yalan mı? Seni su özler gibi, berrak ve serin Mânada güzel, ruhta güzel, tende güzelsin Ey sevgili sen elde değil, bende güzelsin...) Olmaz şimdi ben ben değilim Hem göremiyorum yüzünü yaklaşsana Ne sazım ne sesim şahit artık Ne ellerim ne gözlerim Ansızın gece oluyorum Yok bu sefer eminim hayır Çek ellerini sana söylüyorum Artık o şiir seni hatırlatmıyor Hani okumuştum sana Tutsaklığımı görmüyordu gözlerin Gözlerini öyle yapma sırası değil Ne Nehavend ne de Kürdilihicazkar Tenhayım artık, sessizim anlasana Artık hep Hüzzam ve sana ağır, Hem artık o şiir seni hatırlatmıyor Sana okumuştum hatırlasana....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Hakan Köse, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |