Bilge kişi her şeye şaşan kişidir. -Andre Gide |
|
||||||||||
|
Bir yaz günü başladım yazmaya Birikmiş laflarım Edilmemiş sitemlerim vardı Zaman denen soluksuza karşı.. Eski şairin yazlık sinemaları vardı Okudukça özendiğim, Benimse yasemin kokulu sabahları Temmuz gecelerimin Ne fark ederdi! İçimizdeki aynı aşk acısı Dilimizde aynı sitemler geçenlere karşı Ha kimsesiz bir sinemanın koltuğunda Ha kalabalık bir sahilin ıssız bir koyunda Yalnızlık ise yazın getirdiği Bitti demektir ilk gençliğimin ilk baharı Sebepsiz heyecanları köşeyi dönünce başlayan Artık terk etmiştir bu bedeni arkasına bakmadan O halde yalnızlığın mevsimidir yaz Bir yaprak dökümünden medet uman sonbaharın karşısında En çığırtkanından binlerce sesin içinde Uğuldayan kendi iç sesini duymamaktır. Kimsesizce sabahlara ağlamak Geceleri izlemektir Bir öncekinden daha sıcak gecen.. Nerede kaybetmiştir güneş rengini Yoksa gözlerim mi kaybeden ferini Bilemedim... Şimdi elveda derken yaza Arkamda mı bırakıyorum bu kimsesizler senfonisini Bin bir ihtimalin dahilinde Düşler kuruyorum Düşümde günlerim var Eskisi gibi güldüğüm Neşeli güney rüzgarlarını arkama alarak Savurup kumlarla birlikte Yetişemeyeceği okyanuslara Sonsuzluk hissi de olmasa Ne rahatlatır bizi bu iki karışlık yaşantımızda.. Yaz biterken ardından yazılar döküyorum Göz yaşlarımın yerine Yepyeni bir mevsim başlamaktayken Ben gidenin derdinde Zaten hep yas tutmakla geçti Diyorum kendime Bir gün var olma iken istediğim Kimse olmadan gitmeye yüz tuttum yirmi beşimde Gitmek rahatlatacak beni Bir evden Ödünç alınmış öykülerden Bitmemiş hikayemden gitmek.. Bırakıvermek içindeyken bir mevsimi Belki de yaratmak beşincisini Aynı şair güzel söylemişti Az kıymet bildiğim günlerimde sözlerin YAZ BİTTİ Artık anlıyorum…..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © jade, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |