Zaman dostluğu güçlendirir, aşkı zayıflatır. -La Bruyere |
|
||||||||||
|
Benim adım Mustafa,kardeşimin Kemal,atalarımızdan emanet aldığımız bu bayrağı taşıyoruz alnımız açık,başımız dik.Ne engeller çıktı karşımıza,ne yobazlar,ne çakıltaşları,bayrağımızı okşayan yüreğimizdeki rüzgarla hepsini bertaraf ettik ve biz Çanakkale'de,Sarıkamış'ta,Sakarya'da memleketin her bir taşında her bir karış toprağında can vermiş atalarımızın mirasını korumaya yemin ettik... Benim adım Mustafa,kardeşimin Kemal;biz kendimize tek bir örnek seçtik,adı Mustafa Kemal,yolu laik bağımsız Türkiye,şimdi biz o yolları adımlıyoruz yorulmadan bıkmadan huzurla,gördüğümüz herkese kırmızı beyaz bayrağımızdan hediye ediyoruz,Mustafalar'a,Kemaller'e adlarının kutsallığını öğretirken herkesi Mustafa ve Kemal olmaya davet ediyoruz... Benim adım Mustafa kardeşimin Kemal,haydi kalk uyan güzel yurdumun güzel insanı sahip çık adına vatan dediğin toprağına,kapama kulaklarını bu toprak için canını seve seve feda etmiş atalarının feryadına,bakın gördünüz mü karlı tepelerde nasıl da dalgalanıyor al bayrak,haydi zaman kötü niyetlerin arttığı zaman,sahip çıkalım andımıza;çünkü bizim bu vatan;toprağı bizim,aldığımız nefesi bizim,senin benim ayrımı olmadan yalnız bizim.Haydi yoldaşlar;sevgili ülkem sen Mustafa'sın sen Kemal'sin diye ayırım yapmaz,çünkü Türkiye Cumhuriyeti hepimizin ve asla parçalanamaz...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Kerem Yüce, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |