Kurguyla gerçek arasındaki ayrım, kurgunun mantıklı olmak zorunda olması. -Tom Clancy |
|
||||||||||
|
Gecenin karanlığında sessizce gezinmekte Etrafını dalgın dalgın izlerken Çalan telefonunun sesiyle irkilmekte Peşine hızlanan o küçük adımları Sessizliği geceye hüküm sürerken Telefondaki sesi yalnızca dinlemekte Tam yedi dakika sürdü adımları Telefonu kapattı ve çöktü olduğu yere Tek bir kelime konuşmadı,konuşamadı Elleri gözaltı torbalarına hareketlendiğinde Anladım ki karanlıkta bir acıyı gizleyecek Gözyaşlarını gizlice silmek isterken İçini acıtan bir şey yüreğini teğet geçecek Ama yaralanacak gecenin kör vaktinde Yüreği uyumaya hazırlanırken yara alacak Telefondaki ses ona ne söylediyse İçinde akan kanı durduramayacak Beyazlar içinde garipten bir çocuk Herkesin yeni uyandığı bir ramazan gecesinde Elinde sıkıca kavradığı telefonu Çömeldiği yerde yavaş yavaş erimekte Belliki sevdayla henüz yeni tanışmış Ve sevdanın düşleri karanlıkta katlettiğini görememekte Oysa ben sevdalıyı sessizliğinden tanırım Her sevdalı gibi o da karanlığa gizlenmekte Hiçbir karanlık sevdayı saklayacak kadar siyah değildir Çünkü sevdalının kelimeleri gözyaşlarıyla düşmekte Beyazlar içinde fırıncı bir çocuk Belliki sevdayla daha yeni tanışmış Ama sevmenin tek taraflı da olabileceğini bilememekte...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Kerem Yüce, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |