Bazen evrende yalnız olduğumuzu düşünürüm, bazen de olmadığmızı. Her iki durumda da bu düşünce beni afallatır. -Arthur C. Clarke |
|
||||||||||
|
Yine de devam edersin... Mutlu olmaya, onunla vakit gecirmeye, beraber olmaya ve de tek vucut olmaya... Oyle guzeldir ki o anlar, ona kadinim demissindir bir kere. Her seyindir o senin. Hayat arkadasin... dostun... sevgilin... askin...ruhun... karin... Sana baktiginda, sana sarildiginda dunya duruyordur... Oyle bir seydir iste onun sana hissettirdikleri. Ne sairler ne de satirlar anlatabilir o sicakligi... Baska bir boyuttur o anda hissedilenler... Nitekim ki an gelir problem cikar... Kucuk bir seydir belki bu... Cozememesi, uzatmasi canini sikar... Baska bir sorun cikar... Yine cozemez... Dert degil ben hallederim der konuyu kapatirsin... Lakin bir bakarsin ki her seyin dedigin, sevdigin, hayat arkadasin dedigin kisi sana yuk olmaya, senin onunu kesmeye, seni kisitlamaya, seni sen ondan ayrilma diye seni sikmaya baslamistir. Once kiskancliktir der hosuna gider ama zamanla ona hissettigin o duygulari bu baskici ve bunaltici hislerden dolayi yitirir, hissedememeye baslarsin. Duygudur bu. Mantik gibi sabit degildir ki... Her an degisebilir. En sevmediklerimizin en sevdiklerimiz oldugu gibi, en sevdiklerimiz de en sevmediklerimiz olabilir. Bu yuzden degil midir onca birakma, aldatma ve de bosanma? Duygulari ne yeminler, ne de imzalar kontrol altinda tutabilir. Tum bunlar yasanirken yani duygularin, hayat arkadasin ve sen kaos halindeyken baska biri cikar hayatina... Amaci senin hayatina girmek veya seni etkilemek degildir. Buna ragmen olan olmustur ama... O seni etkilemis ve sen artik ona kaymissindir. Artik ilgini ve sevgini yavas yavas ona kaydirmak istemis nitekim ki buna karsilik bulamamissindir. Bu durumu kabullenememis, tekrar ona karsi hislerini surdurmeye devam ettirmis ama yine sonu olmamistir... Sevmemistir cunku seni. Durum artik sundan ibarettir... Seni asiri seven biri vardir ama senin artik sevmedigin... Senin asiri sevdigin biri vardir ama seni sevmeyen... Ne yapmali? Iste bunlar hep raki!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Alp Şahin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |