Hiçbir kış sonsuza dek sürmüyor, hiçbir ilkbahar uğramadan geçmiyor. -Hal Borland |
|
||||||||||
|
Deep 5.10 1. dötü büyütmüş bir nesildendi o.kulağı ezan sesinde, gözü para destelerinde,burnu av izindeydi.biz de izindeyiz atam diyorduk ve tabii ki izindeydik.küçük burjuva bir yokoluşun baldırları arasına sokmuştuk elimizi.. 2. “nazmi biraderim” dedim.”bu akşam hangi meyhaneye gitsek?” “üzerimde vergi yükü var,içemiciim!” dedi ve o kadar.bu arada fiko çift okey dönerken eline bu alemi verdiler.. 3. kemal ağanın mekanında mekansızlık yaptım.şarhoştum ve bir bayanın üstüne kustum.feciydi.cennet kredisi batmış silüetlerimizin üstünde hayatımız çöp konteynırında dönmüştü.hayatı pırnikledik,ortamı vernikledik.hepimzi sonuçta hayati maskeler taşımıyormuyuz? Umudun salkımından şarap imal edip kusmuyormuyuz.asidi alınmış bir cumhuriyet adım adım yeşile boyanırken sakız çiğnemiyor muydu kıçımız? allah rahmet eylesin kemal ağa! Baş kalmış galiba kayınpederden.. 4. evreni bir kumarhaneye döndürdü bir ahval bozukluğu.tüm bozukluklarım at yarışlarına gitti.pembe görünen cenabet bir alemde parodi,elem,kesit,ünlem düzeyinde düzeltildik.hamdolsun.. 5. dipte yaşıyordum,ateş saçıyordum.şaçlarım suçlu ve kirliydi.o sinemayı düşümde görüyordum.oysa ayrılmıştık sevdalı imgelerle. 6. anonim bir söylence dolaşıyor bitkin gezegenlerimizde.bir kulaç gidip kendimizi denize teslim ediyoruz.anlamışım.özgürlüğü haketmiyoruz.dur bir çişimi edeyim kulak arkası edilen iradelere.. 7. eşek olduğunu ispatladı ortamın modelleri.dingiline tükürdüğüm bir ahsan bozukluğu.kalemimden intihar damlıyor.bir imam rakı çekiyor.sesi açılıyor perdenin.gözlerimize dinozor kabukları düşüyor.. 8. sahip olmak bir tutkuya,ne kazandırır var olma kaygımıza.hayatını göm ve yeniden yaşa.gökyüzünde dökülen yeni sevdalara ihtiyacın var,asit yağmurlarına değil! 9. aman tanrım! Ne çok şey biliyor bu insan kazıntıları.kazıyorlar heryeri ve bişii buldum sanıyorlar.sanıyorlar, bu alem onlar için var.bir nesneleşme krizindeler ve sümük sümük topaklanıyorlar.bereketi kaçıyor.cenabet güzellemeler içinde intihar bildirileri tazeliyoruz.yaptığımız başka bir bok yok ki.ha! Kemal abi “sifonu çektinmi?” boşuna sorgu.kimse sifonu çekmiyor.ortalığı kokutan fikir,zikir ve durağanlıklara gebe kalıyoruz.bu arada zaman araya giriyor.kafamızın suyu bitmiş hala ateş arıyoruz.biri bizi gözetliyor.suçluyoruz,eleştiriyoruz,yargılıyoruz,kaçıyoruz.anasının hereke halısına kadar yolumuz var ve yol uzun.. 10. dötü büyütmüş bir nesildendi o! Ve foseptik çukurunda aşk şiiri yazıyordu.mekanlarımız alem insiyatifi tarafından mühürleniyordu.mars bize sıcacık gülüyordu.meteor duygular,anaforlar.of anam of! Hayat mı zor,zaman mı blöf? 11. seni hayattan çıkardım,umutla topladım,sevgiyle böldüm,fırtınayla çarptım.geriye seksi bir posan kaldı sevdiceğim.n'olur anla beni.. 12. yakamozlar arasında bir düş görürken içeri kırmızı cumartesilerden düşen bir haciz tutkusu girdi.betimlemeler kızakta kalmıştı.hava soğuktu be kemal abi! Sen neredeydin ve kimle sevişirdin o sırada? 13. zamanı tersten gören onurlu gözlerim vardı benim.sevgimlerim karşılıksız,sesim katışıksızdı.sonuçta sarhoş ve mayhoş bir bünye idim. 14. bir ganyan bayiinde düş sattık nazmi ve fiko biraderlerimle.umut üzerimize pisledi.ayaklar dörtte kaldı.birikintiler üzerinde sevda oruçları yaşadık.umut kutsal ve o hep vardı, ipsiz sapsız nesillerimizde. 15. sorgu derinde sessizlik bende kemal abi! Anlıyormusun? 16. atlarımız sorgu hakeminin startına girdi.hepimize boş cepler ve bozuk hayatlar girdi.hesaplar kitaplar girdi.bayıldık ulan kahve köşelerinde. 17. işsiz,kansız ve imansız bünyelerin bu akşam okey pertisi vardı sahi.geç kalmamalıyım keçi kokulu varoluşuma! 18. anlıyormusun ev sevdiğim.bizde aşk yoktu sadece tutku vardı.”tutkunu göm!” diyorsun.seni anlıyor ve bir güzel ısırıyorum.kuytuda bebek yüzlü ve pürüzsüz bir katil bizi resmediyor.kemal abi mekanı kesiyor.gözü sonsuzluk kesiyor.ortadan ayrılıyor varoluş bunalımları. 19. bir piknikte ve mangal başında olmak ve bol bol ızgara yapıp rakı içmekten ibaretti tüm cesetlerimiz.artık,eksik bir koyun nesliydik.kuzularımız otluyordu. 20. ne gam,ne dam.burdan tüm çılgın gerilimlere vesselam.eyvallah fiko ama bugün sana sigara yok.bak içine! Ne görecen bakalım? 21. tüm intiharlar,özleme susamış ve yönelmiş birer başkaldırıdır.. 22. maddesel bir ağı yırtıp atmaktır şu varoluş dediğim kemal abi! 23. bütün gün gökyüzüne bakıp iç geçirdim nazmi biraderim.umut çalım atıyordu.bulutlar haykırıyordu.bir ünlemdi suratımızdaki o küçük serinlik.bir anlamdı vazgeçiş.bir ırmağın kıyısında olmaktı anlamak fiili.. 24. suskun bir kışa gebeydi sevgili günlerim! 25. hayatın kendisi abazaydı kamil abi.gözü bizlerdeydi.sıkılmış üzüm gibi girmeliyiz yine ona çünkü çözüm çözememekten iyidir örgülü ve örtülü yoksunlukları.biter mi hiç düşmek ve kalkmak.umut!!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © selim çok, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |