..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Gene gel gel gel. / Ne olursan ol. / ... / Umutsuzluk kapısı değil bu kapı. / Nasılsan öyle gel. -Mevlânâ
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Deneysel > YILDIZ AKA




6 Ocak 2022
Yeni Gün  
YILDIZ AKA
Her günkü gibi önce dizlerimin üstünde, ellerimdeki kırışıklıklarda, sol elimin yüzük parmağının altındaki beyazlıkta, kırılgan tırnakların içinde aradım. Yüzümde, göz çukurlarıma birikmiş çapakların altına, yavaşça terliklere götürdüğüm ayaklarımın şekli bozulmuş parmaklarının arasına, baktım. Usulca tuvalete yürürken, lambanın düğmesinin üstündeki izleri de es geçmedim. Lavobada temizlik işini yaparken içim korkuyla titredi, ya buralardaysa ya yıkarken süzülüp akıp giderse...


:HHE:
Heeey! Hey! Sana diyorum! Uyan!

Ürkütücü gür ve kalın sesin sahibinin buyruğuna uyacaktım. Perdenin köşesi kıvrılmış, cılız bir ışık gizlice içeri süzülmeye çalışıyordu. Üstümdeki küçük mor çiçekli yorganı köşesinden tutuğum sol elimle, sol yanıma aldım. Uyuşuk bacaklarımı yavaşça yatağın önüne indirirken doğrulup oturma pozisyonuna geçtim. Dizleri göz hizama geliyordu, yorgun başımı yukarı kaldırdım, göz göze gelmek için bir çift göz aradım.

- Kaybettiğini bulduğun zaman yerine koyarsın.

-Yorgunum, çok yorgun, vakit de kalmadı artık.

-Bitmeden bitmez.

-Öyle mi?

-Gitmeden gelmez.

-Öyle mi? Duymadan dinler mi?

-Haydi devam et. ARA !


Her günkü gibi önce dizlerimin üstünde, ellerimdeki kırışıklıklarda, sol elimin yüzük parmağının altındaki beyazlıkta, kırılgan tırnakların içinde aradım. Yüzümde, göz çukurlarıma birikmiş çapakların altına, yavaşça terliklere götürdüğüm ayaklarımın şekli bozulmuş parmaklarının arasına, baktım. Usulca tuvalete yürürken, lambanın düğmesinin üstündeki izleri de es geçmedim. Lavobada temizlik işini yaparken içim korkuyla titredi, ya buralardaysa ya yıkarken süzülüp akıp giderse...En son, şimdi burada, karşımda oturan iki adamın, saçlarının arasına da baktım. Birinin gözlüklerinin camında rastlarım diye adamın gözlük camlarında dolaştım. Başını çevirdi fark edince. Diğerinin başı telefonunun ekranına eğik, yeni gelecek olan için bebek yatağı bakıyormuş. Yandaki kızların bileziklerinin şıkırtısında, hafifçe saçıyla oynamak için kaldırdığı kolun sesinde aradım. Sol yanımdaki bilgisayar kasasından çıkan uğultuya kulak kesildim. Orada değildi biliyordum. Ne çıkardı, her köşeye bakmak lazımdı. Yeniden önüme döndüm, klavyenin tuşlarına bir daha, bir daha baktım. Yakındım biliyordum. Korkmasam elimin altındaydı tutacaktım, tutunacaktım biliyordum.

.Eleştiriler & Yorumlar

:: aradığını bulamaz bazen insan.
Gönderen: Yeter Özhal / , Türkiye
22 Temmuz 2022
Aradığın şeyi buldun mu? Bazen insan ne aradığını bile unutuyor. Yaşadığı süre boyunca bomboş, öylece dönüp duruyor dünyada. Elle tutulur tek şey ölüm sanki.




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın deneysel kümesinde bulunan diğer yazıları...
Bir Robotun Güncesi

Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Fırtına
Azurit Yolu
Büyümek
Naturel

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
İbrahim [Şiir]
Aydan [Şiir]
Lgs - Liselere Geçiş Saçmalığı [İnceleme]


YILDIZ AKA kimdir?

İnsanı ve hayatı aşağıdaki yöntemleri kullanarak öğrenme çabası, bir çeşit ders çalışma. . . Kalemle vurgulama tekniği Anahtar kelime tekniği Özet çıkarma tekniği Zihinsel şema tekniği Pratiğe dökme tekniği Aralıklı çalışma tekniği

Etkilendiği Yazarlar:
Franz Kafka, Fyodor Dostoyevski, Harper Lee, Lev Tolstoy, İvan Gonçarov, Sabahattin Ali, Oğuz Atay


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © YILDIZ AKA , 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.